Gå til innhold

Noemolde omr her inne??:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

kolig:) føler akkurat det amme, har ikke tatt test en gang enda, men etter kalkulatoren skal jeg være ca 5 uke på vei,men har mistet en gang i uke 11 så greier ikke helt å glede meg enda,men det hadde vært artig å holdt kontakten:))å satse på at det går bra for begge to:)

Uff da, er første gangen jeg er gravid så jeg har ikke mistet før - kan ikke tenke meg hvordan det føles :/ Men vi får satse på at alt går etter planen denne gangen :)

Ja, vi sitter bare å venter på at vi skal komme oss over de første 12 ukene, slik at man endelig kan puste litt rolig ut - hver dag er en liten seier ;)

Ja, holder gjerne kontakten med noen fra området her, kjekt og ha noen fra samme by i samme situasjon ;)

Ja det er kjempe koslig å ha noen i samme situasjon:) jeg har en liten gutt som er ca 21/2år nå heldigvis..så jeg vet at jeg kan bli gravid å at d har gått bra før,men tenker mye for tiden ja, å har faktisk ikke sagt noe til sambo enda, vil ta test først å være sikker tror jeg:) spennende tid fremover:)

Hei dere:)

Jeg skal også føde i Molde :)

Har termin helt i begynnelsen av desember og synes det er litt vanskelig å svare noe annet enn anonymt på denne:)

Er nå 9 fullgåtte uker og veldig spent.

Jeg tror jeg er litt eldre enn dere, ser slik ut dersom tallene er fødselsår?

Hehe, lykke til iallefall:) Kanskje vi møtes:)

Annonse

Hei hei

En anonym og noe eldre til her ;) Jeg bor også i Molde(er ikke herfra), er snart 9 uker på vei jeg også. Får vel snart komme ut av skapet :P

Har ikke fått fastsatt termin av lege ennå, men etter egne beregninger er det 4. desember :) Er mitt andre barn. Har en jente på snart 4 år fra før av.

Blir artig å følge hverandre! Jeg skal på første ordentlige kontroll hos legen 18. mai og har da fått mast meg til UL ;) Er jo fint lite muligheter for privat UL her i området :/

Jeg har ikke vært til jordmor enda i dette svangerskapet. Er nøyaktig 9 uker idag :) Var en tur hos legen da jeg var 6-7 uker på vei men der fikk jeg bare en ny time i uke 12 :/ Visste ikke at det ikke var noen vanlig kontroll før så sent! Var ikke sånn sist jeg var gravid. Tenker jeg skal ringe/ta en tur innom jordmor etter legebesøket i uke 12,(da vet jeg jo om der er noen vits i) har ikke verdens beste forhold til fastlegen så prioriterer heller flere jordmorbesøk denne gangen...

• 1 måned senere...

Hei Halaine :)

Kan ikke slenge meg på "i-bølgen" siden jeg er fra Østlandet egentlig ;) Men hyggelig å se noen flere fra området her inne. Jeg er 16+3 idag og skal til første jordmorbesøk i morgen tidlig, gruer meg litt :/ Har du vært hos ei som heter Hjertvik? Spent på om hun er en av de hyggelige eller om hun er en sånn streng røy som jeg har lest x antall innlegg om her inne ;)

Annonse

Hei hei !

Jeg var hos jordmor så tidlig som i uke 8 pga. diverse spørsmål om familie sykdommer som kan være arvelig. Men det jeg skulle fram til var at hun jeg var hos, Sogge, var innmari hyggelig - så hvis hun du kommer til er sur og grinete så kan du kanskje bytte ti Sogge ;)

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Dette kan jeg faktisk svare på!! For har bestilt time der, riktignok ikke før i høstferien, for - hold deg fast - jordmora er der kun én dag i uka :/ På tirsdager på dagtid må du isåfall bestille da...Jeg jobber jo fortsatt fulltid og har dagtidvakter med unntak av torsdagene så da måtte det bli først i høstferien gitt. Kommer til å være nesten 32 uker på vei når jeg skal dit, men skitt au - er så grusomt nysgjerrig på hvem som gjemmer seg inni der ;) Første ledige time de hadde da jeg ringte for en uke siden, var 24. august, så du får kaste deg på tlf i morgen...

Lykke til da Halaine89 :) Vet du kjønn forresten? De klarte ikke se det på ordinær UL med meg, så er helt desperat etter å få vite det :P Også vente helt til nesten uke 32 da gitt!!! Og kanskje helt til fødselen hvis de ikke klarer se det på 3D heller!!!! Grøss! Hehe ;)

Jeg var faktisk på ultralyd når jeg var i uke 15 (dette fordi vi trodde jeg var lengre på vei) og da ville nesten ikke jordmor lete etter kjønnet fordi det var ALTFOR tidlig..

Var på ultralyd igjen i uke 18, og spurte jordmor om hun ikke kunne titte litt etter kjønnet "og ja, da.. det skulle hun gjør". Plutselig så sier hun "da er du ferdig" - med et smil. Jeg måtte jo da bare spørre igjen, om hun ikke kunne se etter kjønnet, noe hun tydeligvis hadde glemt, og det brukte hun kanskje 10 sekunder på før hun kunne bekrefte at det var det helt umulig å se :P

Så her vet vi ikke kjønnet ennå, selv om vi har innmari lyst!! Skal på ny ultralyd 27. august - 16 dager til og nedtelling pågår - da får å få tatt skikkelig mål av hodet til Lille, var litt vanskelig siden babyen lå oppned med hodet nedi bekkenet. Men da håper jeg VIRKELIG det kan brukes litt tid på å finne kjønnet <3

- hvis ikke har vi en siste mulighet ved 3D 14. september da ;)

hoh! ble langt dette *litt ivrig etter å få vite kjønnet kan man si* :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...