Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Vi har en 5 mnd gammel baby. Mannen min er ukependler, så jeg er hjemme alene med henne fra mandag til torsdag. Er det veldig mye forlangt av meg at han skal stå opp med henne EN morgen i helgene? Hun våkner stort sett mellom 6 og 7 hver morgen og er blid som ei sol. Jeg har ikke noe problem med å komme meg opp så tidlig, men det hadde vært godt å kunne sove litt lenger en gang i blandt. Han er verdens trøtteste om morgenen og han står ikke opp med henne uten at jeg har mast på han en time først, og da er jeg så våken at jeg like gjerne kan stå opp. Dettte begynner å bli veldig irriterende!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 Innfør det straks Jeg sto opp med vår jente HVER dag, tilå med i ferier, og tilslutt måtte vi bare innføre at jeg fikk en morgen i uka jeg fikk sove litt lenger på. Det vare mye rot i starten, da sambo ikke helt skjønte når han skulle gi melk og ikke. Men etter noen helger ordna det seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå