Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 er det lov å høre på politiradioer på nett?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 det er bare å google politiradio + den byen du vil ha.. du finner jo de fleste store byene i norge. ettersom jeg har forstått så går dette over et "offentlig" samband og de alvorligste sakene tar de ikke over dette sambandet. men en lørdagsnatt kommer det mye rart inn.. syns det er så merkelig at det er slik streaming på politiradioene..
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Du får jo bare caser, ingen navn. Bare tupper her inne som mener de kjenner igjen annenhver en. Mange mener de har kjent igjen historier jeg har skrevet også, selv om de er 100 % diktet opp.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 hehe,jeg hører på tromsøs samband.. det handler mest om overstadig berusede og slossing. oppgir de noe så er det fødselsdato, eks. person født 90, overstadig beruset, sendt hjem med taxi.. tromsø er en såpass liten by at hadde de nevnt navn, så hadde det vært lett å finne ut hvem, hva eller hvordan..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå