Tigerpote Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Jeg har blitt fin på det, og vil ha en kul vogn med finesser, stash og knasj farge, som er robust og lett og trille. Vesla er snart 6 mnd. Gjerne ikke RÅdyr da, men... Hvordan gjør dere det med sportstriller med seler og vognpose? Eller legge dere noe over barnet bare? Kjøper pose med tilpassede hull til selene? Jeg trenger en veiviser i vognkrattet!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Synes det er veldig greit med vognposer og sånn lammeskinn som har huller til og ta selen igjennom. når man får en liten unge som har lært og gå så er det ikke så kjekt og sitte i vogna og da vil de klatre utav og helst gå... veldig greit med sele da:P
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 teutonia timmy! ) Knakende god vogn som jeg er suuuper fornøyd med selv. Den er heller ikke så dyr, ca 3000,- for ny vogn. Voksiposen skar jeg opp (merkert av plasser) og skinn kan man kjøpe med som passer til vogna
Tigerpote Skrevet 25. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2010 Den så ganske fin ut! Takk for innspill:) Hva tror dere om denne? Jeg synes den SER nydelig ut da men;) http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/sportsvogner/simo-487-trille.html
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Mountain buggy liker jeg. De fleste vognposene har hull som passer til de fleste vognene.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 http://www.vogndilla.com/nyheter-mainmenu-28/15-produktnyheter/288-emmaljunga-scooter-20-store-forbedringer Jeg kjøpte selv ny vogn da jenta var 6 mnd gammel og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte denne.. Jeg tenkte at hun var litt for liten til å sitte i kjøreretningen og at det ikke var noe greit å sove i en vogn uten full liggestilling.. Men det gikk jo bare en måned eller to så nektet hun å ligge helt flatt i vogna, nå sover hun på nest nederste hakket i den vogna hun har og vi kunne like gjerne hatt en uten full liggestilling. Scooteren er rimelig, finnes i utallige kule farger, blir liten sammenlagt, veier ikke så mye og er god å komme frem med på alle slags underlag til alle årstider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå