Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Feit jævlig edderkopp på badet. Og jeg må tisse. Nei nei nei! Kan ikke disse krypdyrene bare bli utryddet! Yakk!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Vet det. Fant en mellom dusjforhenget her om dagen da jeg stod i dusjen. Den var diger! :S
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Bare husk damer: de er mer redde for dere enn dere er redde for dem
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Gjeeesp... Også noe å skrive om.. Jævla pyse, hvor gammel er du egentlig?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 edderkopper er ekle, når jeg var mindre trode jeg dem kom av rot så jeg hadde det alltid helt ryddigt... Ser jeg noen nå så er det fram med støvsugeren og der forsvinner den:P så må jeg rydde og vaske:P
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 24. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2010 Jeg drepte den. Kastet det jeg fant helt til den tilslutt bøe skvisa utover veggen. (Jeg er stolt). Det ser litt ekkelt ut med en edderkopp utover veggen, men det får mannen min ta seg av i morgen. Støvsuger? Det går jo ikke. Da må jeg jo kaste støvsugeren, hehe. Jeg FATTER ikke hvordan folk klarer å ta edderkopper med papir. jeg begynner nesten å gråte bare ved tanken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå