Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #26 Skrevet 26. april 2010 HELT enig med 18.21 her!!! Jeg er sjokkert over å se hvordan dere skriver om Tora!! "Skabbete hore, billig, stokk dum, stygg og fæl!"?? I all verden sier jeg bare. Jeg har tenkt slik på saken: Tora visste ikke hvem fyren var og absolutt ikke at han var forlovet (han oppga jo falskt navn!). Jeg hadde aldri visst hvem denne typen var om jeg så ham i Åre eller andre steder, for den saks skyld. Han flørtet veldig m henne, var hyggelig og "gentleman" iflg henne. Hvem har ikke vært på byen og blitt med en hyggelig fyr som legger seg etter deg hjem en eller annen gang? Kanskje dette var den ene gangen hun gjorde det og blir stemplet av den grunn? Gjør det en til en billig hore at en har lyst og et sexliv?? Hun var jo fri og frank- det er JONAS som er HORA i dette skuespillet. Løgnaktig og billig er han, sleip som juling, som setter forholdet til Madeleine og sin egen posisjon i fare for et ligg.. Det slutter aldri å forundre meg hvordan jenter alltid skal rakke ned på andre jenter som har en one night stand, det er da helt og holdent opp til henne hvem hun har sex med når hun er singel! Det er han som er syndebukken her. Og mht Se & Hør: de er kjent for å bruke nedrige journalistiske metoder, som f.eks å ringe folk som Tora, si at de vet alt om saken (har vitneutsagn osv) og at dette kommer på trykk uansett, men hvis om hun gir en kommentar så vil de fremstille det i et litt bedre lys. Hvis ikke kan hun komme ille ut.. Hva gjør man da? Det må jo være fortvilende å oppdage at fyren du hadde deg med var sammen med ei prinsesse- for så å bli terrorisert av sladrepressen som forteller at de skal skrive om deg uansett.. jeg tipper noen og en hver av oss ville gitt en kommentar da, for å presisere sannheten.. Hadde hun ikke uttalt seg, ville jo aldri se & hør få vite at HAN oppga falskt navn, og dermed ville de fremstilt henne som en lykkejeger som la seg etter Maddes forlovede med viten og vilje. See? Ting er ikke svart-hvitt, fatter ikke at hun skal henges ut for dette, tom tannstillingen hennes er tema i diverse mobbekampanjer på nettet. Jeeez, jenta ville jo bare ha seg et nummer m en tilfeldig svenske. Jonas er taperen i dette spillet- mister både Madeleine og anseelsen. Synes det er bra at Tora hadde guts til å stå frem og fortelle hva slags idiot av en slesking han faktisk er!!!!!!!!! At se & hør velger å vinkle reportasjen som om hun skryter av "sin hete natt med Jonas" var sikkert ikke hva hun så for seg, og får stå for ukebladets regning.. Ha nå litt sympati med en dame som var helt uvitende om hva hun var med på her.. Det er da vitterlig bare bra at folk får vite sannheten og det blir satt en stopper for dette bryllupet- Madeleine fortjener en ærlig mann.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #27 Skrevet 26. april 2010 Madeleine er så utrolig pen. Helt nydelig. Jeg synes hun skal finne seg er skikkelig pen svensk mann sånn at de kan være motbydelig pene og perfekte å få de peneste ungene.. He he... Så dypt går mine tanker rundt denne saken.
Gjest Skrevet 26. april 2010 #28 Skrevet 26. april 2010 Jeg tenker også at det er noe sånt. Triste greier :-(
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #29 Skrevet 26. april 2010 For the record, dette skjedde for over 1 år siden, da var de ikke forlovet ennå, så hun har ikke vært med "en forlovet mann". Gjør det ikke så mye bedre, men rett skal være rett:)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #30 Skrevet 26. april 2010 Signerer 10.57! Jeg hadde heller ikke hatt noen anelse om hvem han var, heller ikke om han hadde oppgitt riktig navn. Skylden ligger hos ham som hadde kjæreste, og bare ham, så lenge han ikke fortalte det til henne før de hoppet til køys. Når det er sagt er det utrolig lavmål å stå frem med slikt i sladreblekka. Men hore?? Fordi hun hadde en onenightstand med en fyr som løy for henne?
Gjest Toxic Skrevet 26. april 2010 #31 Skrevet 26. april 2010 Den stakkars jenta har da ikke gjort noe galt i denne saken, bortsett fra å godta underbetaling for storyen sin. Ingen som ikke er ivrige Se&Hør-lesere ville gjenkjent Jonas, og det er heller tvilsomt at han fortalte sannheten om sin tilknytning til kongehuset før han hoppet til sengs med Tora.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #32 Skrevet 26. april 2010 Det dummeste Tora gjorde, var jo å fortelle om det. Først tabbet hun seg ut ved å ikke sjekke hvem hun gikk til sengs med (det kan få fatale følger på så mange måter). Når det så går opp for henne hvem han var, burde hun jo holde kjeft for resten av livet med den historien og ta lærdom av sin tabbe. Isteden selger hun historien til Se & Hør for en slikk og ingenting! Det er jo beviset på at hun ikke har mye i topplokket! Ingen medlidenhet med Tora her i gården.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #33 Skrevet 26. april 2010 Jo- men som 10.57 skriver: Det er ikke uvanlig at sladrepressen ringer ofrene sine og sier at "de vet alt", og at dette straks skal i trykken. Og "gir du en kommentar så fremstiller vi deg i et litt bedre lys".. Da fikk hun f.eks frem at hun var uvitende om hvem han var.. Hvis ikke det var med i artikkelen ville hun jo virkelig bli den slemme ulven her..Man vil jo forsvare seg, så det er vel ikke så rart at hun kommenterte dette da de ringte henne
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #34 Skrevet 26. april 2010 - og fordi Tora solgte seg til Se & Hør ble alt så mye bedre?!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #35 Skrevet 26. april 2010 Nei, men det er ikke nødvendigvis slik at hun ringte se og hør og ville selge historien. de presset nok på og hun kom til slutt m en kommentar om hva som hendte, og dermed ga de henne et "tipshonorar"
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #36 Skrevet 26. april 2010 Men hvordan fikk Se & Hør tak i historien hvis Tora hadde holdt kjeft? Hun har nok skrytt rundt til alle som gad høre!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #37 Skrevet 26. april 2010 De hadde flere vitneobservasjoner av dem, bl.a en del svensker i Åre som kjente ham igjen og som så at de flørtet vilt og satte seg i en taxi sammen midt på natta. Dessuten leste jeg et sted at hun visstnok hadde i sleip venninne som både hadde tipste se og hør om saken og som hadde solgt bilder av T til bladet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå