Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Jeg laget en tråd om det før i dag, og trodde det var mange som var opptatt av dette. Men det ser ikke ut til at det har vært det store temaet. Hva tenker dere om at ei norsk jente ødelegger livet for ei svensk prinsesse ved å være dum og egoistisk hore?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Er det hennes skyld, altså? Hva med han?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Takk gud og lov for at det finnes folk som har sine egne liv å styre med, i stedenfor å blande seg inn i andres
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Det jeg syns er rart, er at svenskene tydeligvis er overrasket over at Madde brøt med Jonas. De kan vel ikke for alvor ønske at hun skulle gifte seg med han?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 Takk GODE GUD for at jeg finner dette like interessant som innholdet i kompostdunken til naboen. For et liv du må ha, HI.....
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 Ha ha, andre innlegg om noe så kjedelig? Det bryr meg svært lite.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #7 Skrevet 24. april 2010 Syns det var dårlig gjort av Tora-Hora! Og Jonas selvfølgelig! Stakkars Madeleine, men tror hun er sterk heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #8 Skrevet 24. april 2010 Jeg tror Madde var klar over dette og valgte å "godta", men i det øyeblikket pressen får tak i det så har hun faktisk ikke mulighet til å godta det. Dette er jo en gammel historie som pressen har sittet på og valgte da å gå ut med dette etter at de hadde forlovet seg. Det er mye snusk der ute blant kjendisene som pressen vet om men som de ikke skriver om, dette er en av de sakene. Men når først pressen tar bladet fra munnen bryter helevet løs. Tipper Madde og Jonas ville fortsette jeg, men at Kungen nektet dem pga Kongehusets rykte og ry utad i det svenske samfunnet.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #9 Skrevet 24. april 2010 Ha, ha, ha, på dette forumet sitter folk og snakker om hva som skjer i TV-serier og kaller opp ungene sine etter amerikanske såpe-stjerner, og så later dere som det er mindreverdig å være opptatt av at ei norsk hore går ut i Se & Hør og forteller om sin natt med Jonas og ydmyker Madeleine på det styggeste! 12.500 kr var det verdt! Syns faktisk det sier noe om verdier, jeg!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #10 Skrevet 24. april 2010 Tenker at han var den som var forlovet og gikk avgårde og hadde sex med en annen. Kun hans skyld. Fy f.. for noen fæle tenner på den norske jenta foresten
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #11 Skrevet 25. april 2010 Det er neppe de samme menneskene som oppkaller barna sine etter amerikikanske såpeserier og snakker om tv serier som synes Madde-saken er "mindreverdig".....
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #12 Skrevet 25. april 2010 Måtte le av det bildet på vg.no, der det er bilde av nystriglete Madeleine og Jonas, mens Tora ser ut som hun kommer rett ut av senga.. Som for å virkelig vise for et dårlig valg Jonas har gjort, som ikke greide å holde pikken unna Tora, når han hadde en vakker kvinner som Madde...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #13 Skrevet 25. april 2010 Jeg synes det er bra jeg. Så kan Madde finne noen som er bra nok for henne. Peneste jenta jeg har sett!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #14 Skrevet 25. april 2010 Tora kan brenne, og Jonas kan gå ut i skogen.... Stakkars madde..Glad det ikke er meg, jeg hadde kaldkvelt fyren:(( En ting med at de hadde seg, men DET er da strengt tatt ikke nødvenig å si det til hele europa igjennom se og hør.. Er det mulig..Håper hun sjønner hva hun har gjort og SKAMMER seg
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #15 Skrevet 25. april 2010 Det verste er jo at denne norske jenta ser så FÆL ut...! Hva er det egentlig denne karen har tenkt? Han er sammen med den vakreste prinsessen i Europa, skal gifte seg og greier, og så har han seg med den skabbete dama...!!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #16 Skrevet 25. april 2010 Er dere på fornavn med kongelige har dere virkelig problemer.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #17 Skrevet 25. april 2010 at han ikke fortjener Madde eller noen annenjente som er hantrofaste. forstår ikke helt hun der tora men helt erlig bryr jeg meg ikke heller
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #18 Skrevet 25. april 2010 Jeg syns norske Tora virker fryktelig billig. Vanskelig å si hva en overklassetype som Jonas Bergström ser i slike damer, men da har vi bevis igjen at menn tenker for mye med hjernen de har mellom beina.
Gjest sug lut Skrevet 25. april 2010 #19 Skrevet 25. april 2010 Bryllupsplaner, sladreblader, samlivsbrud, judaspenger og en prinsesse, hva mer kunne dere bedt om?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #20 Skrevet 25. april 2010 det er jo kjempetirst da at nydlige jenta blir behandla sånn og der er typisk mannfolk å ikk e ta hensys når dem skal.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #21 Skrevet 25. april 2010 Syns vel ikke det handler om hvem av damene som er penest, men at Tora er så dum! Først ligger hun med en forlovet mann, og som om ikke det er nok, selger hun historien til Se & Hør for småpenger! At Jonas ble avslørt med buksene nede FØR de giftet seg, er jo bra, så får Madeleine mulighet til å finne seg et mannfolk som er mann nok til å holde seg til henne. Når alt kommer til alt er det jo Madde som kommer best ut av dette, hun får all medlidenhet, Tora og Jonas har driti seg ut i all offentlighet, og det vil henge ved dem livet ut!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #22 Skrevet 25. april 2010 Folk er nødt til å være på fornavn med de kongelige, for de har jo ikke etternavn!!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #23 Skrevet 25. april 2010 Kanskje Tora trodde at det kom til og hjelpe håndball karrieren hennes? Men menst sannsynligvis kommer hun bare til og bli husket som den dumme hora som ødela forholdet til madde...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #24 Skrevet 25. april 2010 Det hjelper ikke på håndballkarrieren å pule på prinsessegemaler om en ikke har det som trengs for å komme noen vei innen idrettsgrenen av sportslige kvaliteter. Men det er vel kanskje beviset for påstandene om at hu er stokk dum? Hvis hun faktisk tenkte i den banen da vel og merke
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #25 Skrevet 25. april 2010 Føler nesten jeg må forsvare Tora litt jeg.... Hun visste jo ikke at det var Jonas hun var intim med. Han opererte jo under falskt navn. Jeg hadde ikke kjent igjen denne typen om jeg hadde møtt han IRL. Dessuten, hvorfor er hun ei hore? Hun var ikke sammen med noen på dette tidspunktet. Ingen av dere andre som har hatt en one night stand? At hun kanskje har vært litt naiv i sin omgang med pressen er nå så, hun har nok lært...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå