dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Tok det kortere eller lengre tid å bli gravid med nr 2? Er det noe mønster i det der?
Ladybug~N&E Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 har ikke to barn enda. termin til onsdag. tok litt lenger tid å bli gravid med nr. 2 faktisk. brukte eltester med førstemann og tappetafset med andre og det er jo en litt mer usikker måte å finne el på enn en eltest. men det gikk nå alikevel;)
*3 prinsesser* Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 Med nr 1 tok det 6 mnd. Nr 2 satt på første forsøk, mens nr 3 går vi nå inn i 4 mnd med....ikke gravid ennå
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 12 mnd første 9 mnd andre
Kira - Gravid! Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Min første graviditet var uplanlagt og på p-piller, men fikk en SA i 3 mnd. Nr. 1 og 2 satt begge på første forsøk, men da var jeg også betydlig yngre enn nå. Prøver på nr. 3 i 8. PP, men ennå ikke klaff. Sambo sin første da..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2010 Ok,det er vel ikke noe mønster i det kanskje. Sånn som at andre fødsel ofte går fortere enn første. Hadde håpet vi skulle klare det på egenhånd denne gangen,men ser dårlig ut. Lykke til med prøvingen!
*3 prinsesser* Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Takk det samme dollypopp:D Jeg tenker at det er sikkert er ulike faktorer som spiller inn...som alder på foreldre ( jo eldre jo lengre tid),hvor mye man stresser ( vi stresset mer med nr 1 enn nr 2, begynnte på nr 2 et halvt år før ønskelig fordi vi trodde det ville ta også 1/2 år å lage henne)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2010 Ja det kan jo være. Vi brukte 2,5 år på første.Ble gravid etter ivf.Hadde håpet vi skulle klare det på egenhånd denne gangen,men spørs det. Har ikke funket de første 16 forsøkene,men skal aldri si aldri;-) Kanskje har jeg to prinsesser også i februar:-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. april 2010 #9 Skrevet 26. april 2010 Hei snuppa.... Vet ikke om jeg skal ta med 1 mann for han var ikke i grunn planlagt...Men han ble til den ene gang vi hadde sex i mellom blødningene jeg hadde, den gang... Lillemor satt før vi skulle begynne offisiellt 1 pp... Nå har vi starta på 3.mann og er i 1. pp med IKM til torsdag..Spent om dette går like raskt denne gangen eller om vi må ha noen mnd eller mer... Har hørt flere som har blitt gravide fort etter 1.mann...Så jeg krysser fingrene for at det går fortere for dere denne gangen.... Klem fra meg *tidligere*BabyCakes**;o)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 26. april 2010 Hei,er dere på nr 3 nå ja.Så spennende:-) Håper det går like lett denne gangen da!! Vi får se hvor lang tid det tar nå,skal ha fryseforsøk på neste syklus,håper det gjør susen;-) Masse lykke til!
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. april 2010 #11 Skrevet 26. april 2010 ÅÅåå så spennende...*krysser fingra hardt og beina* Når er neste forsøk? Håper jo jeg også, men her ikke store troa på at det skal gå like fort...Blir spennende å se i morgen (MÅ bare snik teste) eller til helga...Har IKM til torsdag... Dere har fått til før og skal nok gå denne gangen også...Det bare må...) Du får ha MASSE lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå