Mnea 12pp Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Er det noen som har lavt stoffskifte som er prøvere her? Jeg har lest litt om at det kan være vanskelig å bli gravid da man har lavt stoffskifte å ikke har fått medisiner mot det. Er det noen som veit noe om dette? Blir helt forvirret her jeg sitter
Fløffen79 Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Hei Jeg har også lavt stoffskiftet og sliter med å bli gravid. Har også hørt at det er problematisk når man har lavt stoffskiftet men vet ikke hvorfor. Har prøvd å spørre legen min men han er ikke så flink når det gjelds stoffskiftet så jeg fikk ikke noe svar der. Skal til Medicus på fredag så kan spørre de om det. Er skikkelig nervøs for det møtet. Liksom redd for hvilken "dom" jeg og samboern får. vi vet at han har dårlig sædkvalitet men må jo sjekke om jeg er "iorden" også
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 Det var det iallfall ikke for meg. Jeg ble gravid til og med på p-piller. hehe Men vet det er flere som har det som har blitt gravide når de har begynt på tabletter.
BettyBoob Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 nei, det tror jeg ikke stemmer. Har selv lavt stoffskifte (er medisinert da) og har aldri hørt noe om dette. (har selv lest mye om hypothyreose og aldri sett det nevnt i medisinsk sammenheng)
Mnea 12pp Skrevet 26. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2010 OKei.. Tror det kommer litt ann på fra person til person jeg.. Jeg skal snart til legen for å få medisiner, håper han kan gi meg noe flere svar tusen takk for hjelpen jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå