Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på om det er fler som ikke har vært påf ørste kontroll i uke 19... Skal på UL og kontroll til uka nå,men folk rundt meg mener jeg er helt bak mål som ikke har gått ennå...Er tredje svangerskapet mitt og var på tidlig ul i uke 6 for å fastsette hvor langt jeg var på vei. Tok blodprøvene mine i uke12 som man skal.

Bare litt nysgjerrig på om det er flere som meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er førstegangs og var hos legen i uke 4 for å få konstatert sv.skap (ulike prøvesvar på hjemmeprøver) og i uke 11 for å ta blodprøver og tok en privat UL i uke 12 for morro skyld og for at mannen min skylle få ta mer del i det som skjedde. Var på UL i uke 20 og skal til JM for første gang i uke 24.

Har ingen plager og har derfor ikke sett noen grunn til å gå til JM eller lege. Synes ikke det er rart..?

Skrevet

Jeg har vært hos legen en gang for å ta blodprøver, få helsekort o.l, privat ultralyd i uke 6 og uke 12 (for nysgjerrighetens skyld), time hos jordmor i uke 15 og ordinær ultralyd i uke 19. Jeg er 18+6 nå.

Tipper det er litt ulikt hvor ofte man går, men jeg er førstegangs og vet egentlig ikke hva som er vanlig...

Skrevet

Jeg var hos legen i uke 12 og tok blodprøver osv, er nå 19 uker på vei og skal til jordmor for første gang i morgen ;) Vet ikke hva som er vanlig jeg, men hvis man ikke har noen plager (utenom det normale) kan det umulig spille særlig rolle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...