Gå til innhold

til alle som har barn fra før:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere kjøpe av utstyr denne gang som dere føler dere burde hatt sist gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 4 barn fra før, så føler jeg har det eller meste:-)

Skrevet

Venter vårt tredje barn og vi skal kjøpe søskenvogn. Mellom nr 1 og 2 er det nesten 2,5 år og vi lot være å kjøpe søskenvogn - angrer litt på det, men ettersom det da blir under 2 år mellom nr 2 og 3 så kjøper vi en når det nærmer seg termin ;-) Ellers er det jo lite vi mangler; har en gutt og ei jente fra før så klær har vi masse av ;-)

Skrevet

Har kjøpt inn litt mer klær i str 50, for det hadde vi altfor lite av sist, pluss litt ekstra ulltøy som jeg har funnet billig på salg iløpet av vintern=) Av utstyr har vi vel det meste, men kanskje jeg blir å kjøpe inn et enkelt sjal av noe slag, siden Manduca-selen egner seg best til litt større babyer.

Skrevet

vi må kjøpe nr 1 bilstol ellers har vi alt :)

Skrevet

- Vi må ha ny seng, for den vi hadde til snuppa lånte vi av noen som måtte ha den tilbake :)

- Vinterpose, for skinnposen snuppa arvet etter meg ble slitt ut.

- Ammepute, det hadde jeg ikke sist, men vil ha det nå.

- Kommer til å ønske oss varme klær i str 56/62 ettersom snuppa er sommerbarn og vi nå venter i slutten av november. Kommer ikke til å handle noe mindre enn str 56 ettersom snuppa brukte 56/62 når hun var nyfødt :P

- Søskenbrett til vogna

Skrevet

vi skal ha bag til vogn og stellebord. resten kjøper jeg når jeg ser jeg evnt trenger det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...