spent08 Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Hva skal dere kjøpe av utstyr denne gang som dere føler dere burde hatt sist gang?
*Lissi* Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Jeg har 4 barn fra før, så føler jeg har det eller meste:-)
Tøvsjura Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Venter vårt tredje barn og vi skal kjøpe søskenvogn. Mellom nr 1 og 2 er det nesten 2,5 år og vi lot være å kjøpe søskenvogn - angrer litt på det, men ettersom det da blir under 2 år mellom nr 2 og 3 så kjøper vi en når det nærmer seg termin ;-) Ellers er det jo lite vi mangler; har en gutt og ei jente fra før så klær har vi masse av ;-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Har kjøpt inn litt mer klær i str 50, for det hadde vi altfor lite av sist, pluss litt ekstra ulltøy som jeg har funnet billig på salg iløpet av vintern=) Av utstyr har vi vel det meste, men kanskje jeg blir å kjøpe inn et enkelt sjal av noe slag, siden Manduca-selen egner seg best til litt større babyer.
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 - Vi må ha ny seng, for den vi hadde til snuppa lånte vi av noen som måtte ha den tilbake - Vinterpose, for skinnposen snuppa arvet etter meg ble slitt ut. - Ammepute, det hadde jeg ikke sist, men vil ha det nå. - Kommer til å ønske oss varme klær i str 56/62 ettersom snuppa er sommerbarn og vi nå venter i slutten av november. Kommer ikke til å handle noe mindre enn str 56 ettersom snuppa brukte 56/62 når hun var nyfødt - Søskenbrett til vogna
Mamma`N Skrevet 25. april 2010 #7 Skrevet 25. april 2010 vi skal ha bag til vogn og stellebord. resten kjøper jeg når jeg ser jeg evnt trenger det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå