78girl Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Hei på dere.. Jeg hører egentlig til inne på Bli Gravid, men hadde et lite spørsmål til dere som allerede er så heldige... :-) Jeg hadde IKM for 4 dager siden. Ingenting skjedde og jeg tok en negativ test. Så tenkte da at den bare var forsinket, slik som forrige mnd.. I dag tidlig kom det friskt blod, så da tenkte jeg jo "der var TR".... Men da jeg skulle skifte "propp" istad, var det kun brun utflod på den...ikke blod. Og alt ser "ferdig" ut... Er dette verdens korteste TR - eller finnes det faktisk en mulighet for at jeg kan være gravid?
tre ønsker fler Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 :-) Da jeg fikk nr tre skjedde akkurat dette med meg. Fikk mensen, men den stoppet opp etter noen timer. Tok en test dagen etter og den var positiv. Jeg tror jeg ble gravid ganske sent i syklusen og at den blødningen var en festeblødning. Så ja, du kan være gravid. Spennende, hold oss oppdatert.
78girl Skrevet 24. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2010 Oj...spennende! Da krysser jeg fingrene, jeg...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå