Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når bebyen er født 3 uker for tidlig hvordan skal man regner milepæler da`?

altså er det sånn at hun ligger 3uker etter siden hun ble født 3uker for tidlig? så når hun er 5mnd, er hun egentlig 4mnd + 1uke om man skal se på milepæler?

skjønte noen dette? og jeg vet at barn utvikler seg i sitt eget tempo osv.

men føler at hun ligger litt etter og lurer på om det er fordi hun er født tre uker før termin.

setter STOR pris på svar :)

og en ting til hun er 5mnd og har ikke ledd ennå. bør jeg beskymre meg over det?

sorry hvis dette er et søple innlegg, jeg er førstegang. lyser vel lang vei :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bebyen ble født når hun var akkurat 37uker på dagen. altså født 3uker og 2dager før termin. ska jeg ha dette i bakhodet når jeg tenker på milepæler?

noen som vet?

og bør jeg være beskymret fordi hun er snart 5mnd og ikke har ledd ennå?

virker som alle andre sine bebyer lo når de var 4mnd.

Skrevet

og en ting til.. ang dette med født før termin, kan jeg bare kjøre på med grøt og mat som vanlig? eller må jeg tenke at hun egentlig er bare 4mnd+1uke ikke 5mnd. siden jeg tenkte å fullamme til hun var 6mnd, bør jeg fullamme til hun er nærmere 7mnd da?

er det noen som egentlig skjønner hva f* jeg rabler om?

Skrevet

tror ikke det spiller noen rolle når de e født etter 37 uker.er jo ikke premature da.sønnen min ble født 2 uker før termin, og jeg tenker ikke på det som for tidlig.

ang latter så er det veldig forskjellig.begge mine har vært litt reserverte med latter i begynnelsen.ved 5 mnd lo ikke mine noe særlig, men ble jo litt mer etterhvert;-)

tror ikke det er noe å bekymre seg over.i barselgruppa mi var det flere som ikke lo ved 5 mnd!

Skrevet

takk :) hun ble IKKE født etter uke 37 dah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...