Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg sitter her å lurer på om jeg er gravid igjen, skulle hatt mensen på torsdag og har fortsatt ikke fått det...Hvor lenge ville dere ventet før dere tester? når kan jeg oppsøke lege? har mistet en gang før å fått en gutt før det, så er mye mer nervøs å, vet ikke om jeg blir glad eller redd...gruer meg nesten til å ta test å evt si det til kjæresten enda jeg har utrolig lyst på et barn til..mye følelser og usikkerhet i sving kjenner jeg..og i tillegg til dette begynte jeg i ny obb for bare en uke siden:( noen som vet om det er vanlig å bli rarskere sykmeldt eller tettere fulgt opp når man har mistet før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare svare såvidt på det første du spør om- jeg ventet mens tirsdagen før påske, og tok test torsdagen som var positiv... :) Vi var veldig veldig usikre på om det var noe å være gla for - men etter et par uker betenkningstid har vi bare blitt mer og mer positive. :)

Vil du være sykemeldt fra den nye jobben din? Med mindre det er særskilt grunn for at du skal få det, tviler jeg på det.. og å miste et barn er trist - men ikke ligg i ro grunn med mindre det er medisinske årsaker til det. Tror jeg i allefall.

Oppfølging kan du be om hos jordmor/lege. :)

Skrevet

tusn takk for svar:) nei vil ikke bli sykmeldt siden jeg bare har jobbet der i en uke, det blir veldig ekkelt,så jeg håper jeg slipper det..når det vanlig å gå til kontroll når man har mistet før?føler meg egentlig litt teit som sitter her når jeg ikke har teste meg en gang,men føler det på meg tror jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...