enlitenpågang Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Må jeg kjøpe badedrakt for å kunne dra i svømmehallen/på stranda i sommer eller kan jeg fortsette å bruke bikini som jeg alltid har gjort? Har en sånn følelse på at gravidmage ikke skal vises fram barhudet... Er det bare meg, eller er det flere som føler det sånn?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Bruk bikini du. Jeg har lagt bort min badedrakt og funnet fram bikinien. Mye mere behagelig å reise i bassenget med noe som ikke man trenger 15 min på å kle på seg Synes en gravidmage er flott jeg!
Tredje drøm Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 En bar mage på stranda eller i bassenget er vel helt normalt, gravid eller ikke. Gjør det du selv føler for!
Har 2 jenter Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Jeg bruker bikini da jeg er i svømmehallen med datteren min
ma:) Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 Jeg hadde gjort som ellers. Syns det er fint med gravidmage og bikini på stranda jeg. For min del hadde jeg brukt bikini på stranda og badedrakt i svømmehallen, men det er fordi jeg gjør det ellers også. Hadde jeg i utgangspunktet brukt bikini i svømmehallen hadde jeg gjort det nå også.
Turid Laila Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 Gravidmage og bikini går helt fint! Gravidmage som syns mellom genser og bukse er ikke fint. Det ser bare helt feil ut Så sånn sett skal den dekkes til syns jeg. Husk lange nok gensere Jeg gikk høygravid i bikini sist
rødt&blått Skrevet 24. april 2010 #7 Skrevet 24. april 2010 Har aldri tenkt at gravidmager ikke skal vises frem! Det er noe av det flotteste jeg kan tenke på, så her går det i bikini!! Eneste gode grunn til å dekke til magen er at man lett kan få pigmentflekker som aldri blir borte... men solkrem er jo et godt alternativ!
gakkeliten Skrevet 24. april 2010 #8 Skrevet 24. april 2010 Hi hi! Historie innenfor tema - men litt utenfor også: Jeg hadde med meg min sønn på 3,5år i svømmehallen - hvor vi skulle møte tanten som da var akkurat begynt på 8 mnd og skikkelig stor og fin. Han hadde jo sett tanten sin mage, men vinterstid er jo alt så veldig innpakket! Så når vi kom inn i garderoben og kledde av oss - ble han først stående og måpe og se på tanten - før han med hjerter i øynene la hendene sine på hver side av magen og susset henne midt på magen. Vi kunne ikke annet enn å flire.
rødt&blått Skrevet 24. april 2010 #9 Skrevet 24. april 2010 Ååå, så søt historie! Er sånn storesøster her er... er faktisk litt misunnelig på både pupper og mage! Gleder seg til hun blir stor og kan få baby i magen selv! (4 åring!!)
zenta Skrevet 26. april 2010 #10 Skrevet 26. april 2010 Hei, jeg prøver å bruke trange overdeler og topper fordi jeg syns magen min er fin og vil vise den frem. Det er sånn at de fleste syns det, og mange blir lissom tiltrukket av magen. Sjekk det ut neste gang du er i butikken! Legg merke til at de fleste titter og smiler litt, og det er fordi de syns det er fint og mirakuløst. Bruk bikini du!
HKV Skrevet 26. april 2010 #11 Skrevet 26. april 2010 Klart det er lov med bikini Skal vi pakke alle mannfolka med ølvom inn i badedrakter da?
gakkeliten Skrevet 26. april 2010 #12 Skrevet 26. april 2010 HKV - det synes jeg faktisk var en ufattelig god ide..
Gjest Skrevet 27. april 2010 #14 Skrevet 27. april 2010 Hihi, jeg fløy rundt i bikini når jeg var kjempegravid med førstemann. Tror ikke det eksisterer en eneste ok utseende badedrakt i verden, for gravide...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå