Gå til innhold

Til dere som ikke lar barna deres sove borte (eks. hos besteforeldrene)

Anbefalte innlegg

Skrevet

, hvordan ordner dere med barnevakt den kvelden dere skal ut? Skal på revy med mannen min, og begge besteforeldrepar ønsker mini på overnatting. Men jeg ønsker det ikke. Trenger å komme meg ut noen timer bare. Hvordan be om barnevakt uten overnatting, eller spør noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spør hvorfor besteforeldrene ikke får ha den lille hos seg???

Skrevet

Som oftest kommer da en av besteforeldrene og sitter barnevakt hjemme hos oss. Ellers ligger vi alle over hos besteforeldrene.

Skrevet

Misforstå meg ikke, han har ligget borte mange ganger. Men jeg spør bare hvordan jeg kan få barnevakt, uten å føle meg presset til at han da MÅ ligge borte. Det er helt greit at han sover borte innimellom, men slik jeg føler det nå har jeg ingen mulighet for barnevakt uten at han skal ligge borte.

Skrevet

Lillesøsteren min kommer hit og hører etter ungene mens vi er borte, også kjører vi henne hjem når vi er tilbake.

Skrevet

Min mor sitter som regel barnevakt hjemme hos oss. Det er mest praktisk - her er jo seng og utstyr og maten datteren vår liker osv. Hjemme hos mamma er det ikke så barnevennlig (masse dill dall stående overalt) og heller ikke så god plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...