togutter-08og10 Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Man kan bruke dulcolax flytende såå jeg vil tro du kan bruke tabelttene også. Men sjekk pakningsvedlegget, og har du ikke det søk på internett.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 Dette står det på felleskatalogen.no :Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Lang klinisk erfaring indikerer ikke risiko for skadelige effekter på svangerskapsforløpet, fosteret eller det nyfødte barnet. Så er nok trygt det:-)
fjoggy Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Hei! Jeg fikk beskjed om å unngå d.. Prøv heller med dulphalac (flytende, fås kjøpt på apoteket)
lillepluto Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 vet du hvorfor du måtte unngå det? flytende funker ikke på meg. blir bare oppblåst i magen, og får ubehag uten å komme på do. noe annet som funker
Julie_82 Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Har du prøvd de mer naturlige metodene? F eks drikke rikelig med vann, gå tur, spise svisker eller lakris osv? Har hørt at en spiseskje olivenolje om dagen skal hjelpe til å smøre systemet også... Og er du sikker på at det er forstoppelse, og ikke oppblåsthet? For forrige gang jeg var gravid trodde jeg nesten hele tiden at jeg måtte på do, men etter hvert skjønte jeg at jeg bare var utrolig oppblåst og dermed var det noe som presset på slik at det bare føltes slik,....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå