Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Jeg tok keisersnitt for en uke siden, å jeg opplever stort ubehag (grenser til smerter) når jeg tisser. Jeg har ikke fått opplyst om det skal være slik. Er det normalt? Å hvor lenge vil det være slik? Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Vet at noen kan få ubehag / smerter pga kateteret, men aner ikke hvor lenge dette kan vare. Ta en telefon til føden / barsel hvis du ikke blir bedre.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Hei! Har det på akkurat samme måten selv, og det er 14 dager siden mitt ks nå. Fikk beskjed om at det var en sjanse for å få urinveisinfeksjon etter å ha hatt kateter, så jeg tenkte å sjekke urinen hos legen så fort som mulig, for her begynner jeg å få vondt i nyrene også.
It's all about me Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Vanlig etter å ha hatt kateter. Etter mitt første ks var det ekstremt vondt og gikk over etter dag 14. Etter ks nummer 2 var det ikke like vondt, bare plagsomt, men varte mye lenger, iallfall 3 uker
Ccathrine Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Hadde det også sånn etter mitt ks. Ei JM anbefalte meg å drikke vann med litt sitron i for å få ut det som kunne brygge på starten til urinveisinfeksjon, etter noen dager med sitronvann var smertene mine borte.
mammatetogansketette:)) Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Hadde også vondt- spesielt de første dagene. Men ikke alle gangene- sånn nesten annenhver gang jeg tisset omtrent.. fikk sjekka om jeg hadde infeksjon, men hadde ikke det! Fikk ingen nermere forklaring på "fenomenet", men ble i alle fall bedre etterhvert- nå 3 uker etter ks kjenner jeg det ennå av og til- men ikke så vondt som i starten:) Hadde forøvrig kateter i over et døgn jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå