Schrødingerkatta Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Hei! Syns huske du skrev noe om blødninger her en dag, stemmer det at det var deg tro? Har forstått det sånn at alt er bra med deg og den lille i magen... Kan jeg spørre deg om symptomene dine ble svakere når du hadde blødning? Er redd jeg har en ny MA, brun utflod og mindre symptomer :-(
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 HEI:) stemmer nook at det kna ha vært meg ja....har allerede tuslet over på 2 trim jeg:) ang sp.målet ditt så har ejg egentlig ikke hatt symptomer i det hele tatt...hadde litt ømme bryster som forsvant i uke 6 og kom tilbake i uke 8-9 og har kommet og godt siden... hvor langt er du kommet da`? det er helt vanlig at symptomer kommer og går ser du;) men forstår jo at du blir engstelig...jeg var hysterisk i begynnelsen mildt sagt!... ville tatt en tur til ul for å få sjekket det så slipper du gå rundt å være redd unødig mest sannsynlig;)er ikke så mye her lengre men titter innom av og til ....du kan sende meg pm hvis du føler for det:) da ser jeg garantert "deg";) klem
Schrødingerkatta Skrevet 25. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2010 Hei og tusen takk for svar :-) Ja stemmer, du er jo allerede på 2. trim du, så bra!! Tiden flyr altså :-) Nå ser det ut til at dette blir en SA, blør masse og har mensmurringer som kommer og går. Har ul time tirsdag morgen men er redd hun ikke kommer til å se noen ting pga alt blodet, så jeg vurderer å utsette timen til blødningen gir seg litt så kan hun heller se om livmor har tømt seg helt. Men ser det an i løpet av morgendagen jeg... Da blir dette 3. gang jeg mister, den ene riktignok en kjemisk, men allikavel :-( Er ikke lett å holde motet oppe altså :-( Men jeg ønsker deg ihvertfall masse lykke til, nå går det veien for deg vet du :-) Klem fra
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 hei på deg... uff dette var jo ikke det jeg ville lese nå er jo ikke bra med masse blod kombiert med smerter men det er så mange utrolige historier at ingenting forbauser meg lengre hva blod og gravididtet angår... men ville tatt den timen på tirsadg jeg..hun kan nok se det hun trenger...evt om livmorhalse er åpen eller lukket osv...krysser fingrene for deg litt til jeg altså...jeg har hatt 3 stoore blødninger siden jeg ble gravid MED murringer,nesten blå/svart blod...skikkelig skumle farger og rikelige mengder men det har vært i orden...til min stoore forbauselse!men det kna komme fra så mye rart at det er nesten umulig å si hvilke vei dette går for deg.... det er utrolig tungt å miste...har mistet 2 ganger selv i uke 8 og det er helt forferdelig tomhet en sitter igjen med.... men ikke mist verken håp eller motet enda...det kna gå like bra med deg som med meg vettu;) krysser alt for deg!!!!og tuden takk forlykkeønskninger...klemmepå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå