Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Hun er 6 år nå, og har begynt å få sterke meninger. Nå vil hun plutselig ikke sitte bakovervendt lengre. Men det er jo tryggest... Får prøve å overtale henne en stund til. Til hun er stor nok til å bli snudd. Men hvordan gjør jeg det??
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Når mener du hun er stor nok? Anbefalingen er jo til fire år og tyngdepunktet er nok ikke i hodet lenger. Jeg hadde snudd henne jeg da, men tipper at dette er et utrolig lamt forsøk på et tulleinnlegg.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Aaaaalt for tidlig å snu henne. Du får lokke med epler, nøtter og rosiner slik at hun vil sitte bakovervendt til hun står konfirmant
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 Huff, trodde noen kunne hjelpe meg her inne jeg. Er jo bare fjas og fanteri med dere. Tusen takk for ingenting!! :-( HI
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 Seriøst?!?? Hvorfor skal en skolejente sitte bakovervendt??
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #7 Skrevet 24. april 2010 svaret er at selføleglig kan du snu barnet ditt andre veien! det er jo blitt seks år!!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #8 Skrevet 24. april 2010 Er vel strengt tatt ikke anbefalt lenger enn til de er 6 år. Tror også de fleste snur barna vad 4 års alder. Om barnet er 6 år og ønsker å bli snudd i bilen, så synes jeg du skal høre på barnet. Ville du selv likt å sitte bakovervendt? jeg hadde ikke likt det.
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 24. april 2010 #9 Skrevet 24. april 2010 Er enig med de her inne.. Barn er anbefalt å sitte bakovervendt til de er 4 år :-) Jeg ville latt henne få sitte den rette veien..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #10 Skrevet 24. april 2010 Hun som vil reise fra baby i 2 uker er nok samme som har skrevet dette...altså tulleinnlegg. Kjeder du deg en lørdagskveld kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå