Nårvi2blir3 Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Hei! Et lite spørsmål...Hadde IKM 13 april, " mensen kom den 15 april, men varte bare i 2 dager..Tenkte derfor at jeg ikke var gravid, siden mensen kom. Tok en test i dag bare for morroskyld, siden jeg fikk 10 i posten fra billigtester.Den ble POSITIV! Tok en til og den ble også positiv...Kan det stemme? Siden jeg liksom fikk mensen den 15... Hjelpes...
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Det var nok da hoeyst sannsynlig implanterings bloedning. (eller hva det naa heter paa norsk.) Ville testa igjen om noen dager, just in case, tatt det litt med ro de nermeste dagene for aa bremse eventuell mer bloedning og sette i med et lykkeshyyyl! :D:D
Nårvi2blir3 Skrevet 24. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2010 oioi! klarer ikke helt å tro det...Blødde som sagt bare 2 dager (det jeg trodde var mensen) og har ikke blødd siden...kan man stole på testene (stav) fra billigtester da? Tror jeg må på apoteket å kjøpe en "ordentlig" test i tillegg jeg! Og et lite forsiktig hurra foreløpig..
Julie_82 Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Noen får en veldig lett mens selv om de er gravide, pga det ikke er nok hormoner til å stoppe mensen helt. Billigtestene skal være like pålitelige som de dyre, så gratulerer:)
Nårvi2blir3 Skrevet 24. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2010 Takk for det! Klarer ikke helt å tro det enda, så blir vel noen flere tester tenker jeg. Fik jo 10 stk i posten, så er jo et hav å ta av;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå