minnimus83 Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 hvor tidlig begynner dere å ser på babyklær osv?
*Lissi* Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 I tidliger svnagerskap har jeg begynt før 12 uker. Denne gangen skal jeg vente. Har så vanvittig mye liggende. Mest rosa etter yngstejenta, gav bort alle gutteklærne. Blir vel litt shopping etterhvert regner jeg med:-)
Ønske nr 3 Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Jeg var på tidlig ul (privat) i uke 10 og måtte da kjøpe 2 bodyer etterpå :-) Nå har jeg også kjøpt vogn da det var på tilbud, litt tidlig, men greit når det er billig
minnimus83 Skrevet 24. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2010 har veldig lyst å handle litt nå det er opphørsalg på enbutiik her så vi bor men er bare i uke 8+3 og då er det litt tidlig
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 Skal prøve å ikke handle så mye. Har så enormt mye etter jentungen og mye av det minste tøyet er kjønnsnøytralt ettersom at vi ikke ville vite kjønnet (det vil vi ikke vite nå heller). I tillegg har vi to meget handleglade bestemødre og en handleglad oldemor. Av utstyr har vi så og si alt. Mangler noen ting som ble utslitt sist, men det er sånn som vi kan ønske oss i fødselsgave av besteforeldre. Handlet vel veldig lite sist også. Kjøpte et hentesett og vogn, ellers fikk vi det meste. Kjøpte ingenting før ordinær UL. Så det blir nok mest gulpeklut- og tisselakenhandling på meg.
Gjest Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 Til mitt første barn handlet eg ikke noe før jeg var rundt 6 mnd på vei. .
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 24. april 2010 #7 Skrevet 24. april 2010 Jeg er 11 uker på vei med mitt første barn. Var på Ul når jeg var 10+5 og alt så bra ut. Hadde allerede bestemt oss for hvilken vogn vi ville ha, og siden den nå var på tilbud nå, dro vi innom og kjøpte den etter Ul:o) Ellers har jeg ikke kjøpt noe annet enda, men har begynt å krible litt etter å begynne å kjøpe inn litt forskjellig;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå