Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 kan godt bruke imidlertidig på nynorsk og. skriv du setninga her, så kan eg heller skrive om setninga slik den blir endå bedre.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Setninga er: "Imidlertid er teksta og struktuert etter problem - løysing." (Har først skrevet at teksten er strukturert etter tid). Tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 Samstundes/samleiks eller noe? (litt ute på jordet kanskje he he)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 Kva med å bruke "likevel" eller "samstundes"? Teksten er samstundes lagt opp etter...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #7 Skrevet 24. april 2010 Likevel er teksten...... hadde skreve problemløysning i eitt ord. - helsing nynorsklærar.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #8 Skrevet 24. april 2010 Så fint å få hjelp av en nynorsklærer! Det er ikke snakk om problemløsning, men hvordan teksten er strukturert, og den er struktuert ved at et problem framsettes, for så å komme med løsningen, altså strukturert etter problem - løysing (imotsetning til å være strukturert etter tid, bortsett fra at denne teksten er strukturert etter både tid og problem - løsning...). Skal forhåpentligvis med tiden bli norsklærer jeg også - går på lærerskolen :-) HI
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #9 Skrevet 24. april 2010 Takk for hjelpa, forresten, dere som har skrevet "samstundes" og "likevel", det skal jeg huske å bruke! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå