shewolf Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Hei Besøk www.lovelilo.spreadshirt.no Her finnes det for tiden 178 bodyer å velge mellom! Disse kan endres i farge og spesialbestilles slik du vil Nye kommer stadig. Masse fint! Ta en titt.
minnimus83 Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 eg vhar lyst på en t-skjorte til meg selv der og så er bilde av en baby ser ut som et foster imagen
><><><liten jente><><>< Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 jeg har lyst på body eller noe det står et eller annet om å bli store søster... eller mamma har baby i magen..
Frøken Lillan Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Du får egen nettside om akkurat det greine der. "jeg skal bli støresøster, mamma, pappa, onkel".. TILOGMED til hunden Men husker ikke hva siden heter akkurat nå. !
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 cafepress.co.uk?? De har jo alt mellom himmel og jord Bestilte t-skjorte der til snuppa der det står at hun skal bli storesøster. Får til og med en der det står at man skal bli fetter/kusine. Moro! Bestilte der forrige gang jeg var gravid også. Til meg og samboeren min. Masse kult å velge mellom! Mvh lundie
Frøken Lillan Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Nei fant den igjen nå http://jegskalbli.spreadshirt.no/
shewolf Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2010 Ellers send bare mail til [email protected] og beskriv hva du ønsker deg, så legger jeg ut i løpet av dagen jeg mottar mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå