*septemberbaby* Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Hei! Hørt gavepakken fra Rimi skal inneholde veldig mye bra Men vi har ikke Rimi i byen jeg bor ? får jeg ikke denne pakken jeg da :/? Noen som vet om de sender? KAn jeg evt. "lyge" litt på termin slik jeg får hentelappen til vi skal kjøre på ferie i sommer, og da svinge innom en annen Rimi butikk? Noen erfaringer og tips ?
2010 Mammaen Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Tror ikke rimi-pakken er av de beste - og jeg vet ikke om det er noe poeng å drive og lyge på termin for å få den... Den sendes ikke ut før uke 37-38 tror jeg.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Skal si deg jeg, Rimi-pakken er VELDIG bra!! får masse utstyr fra Avent ) jeg ble veeldig positivt overrasket!! Så ja, jeg hadde jugd litt på termin for å få den, men du kan jo også bare ringe de og forklare, så er det nok ikke noe problem Apotek pakkene kan faktisk ikke sammenlignes med rimipakken Jeg har bare fått 6 mnd pakken hittil da, (med førstemann) men fikk følgende i den: Mange bleier Våtservietter Grøtprøver Frutti (4.pk med fruktmos)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 ble ikke helt ferdig.. hehe Tuttekopp fra Avent Tåteflaske fra Avent 2 pk med 6-18 mnds smokker fra Avent + mer som jeg ikke husker!! veldig fornøyd!
b_a_b_y_ Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 Må si at det må være STORE forskjeller på pakkene. Jeg fikk 4 bleier, en liten pakke med våtservietter, prøve på shampo, og vaskemiddel og 2 ammeinnlegg. Har ikke villet lyve på termin for den pakken jeg fikk, men kunne vurdert det på den pakken som ble beskrevet ovenfor.
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 de slutta å legge flaker og kopp fra avent etter at saken om bpa kom opp i media. tror ikke de har begynt på han igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå