Gå til innhold

Linni Meister får bare superpositive kommentaret inne på bloggen sin...hmm

Anbefalte innlegg

hun har jo en blogg hvor hun gokjenner svarene før de kommer på trykk. Eller kanskje hun har folk som siler ut de stygge kommentarene for henne. Jeg skrev til henne for noen dager siden, etter hun hadde vært hos frisøren at jeg syntes hun ble for lys på håret. Det så nesten ut som det var grått. Den kommentaren kom ikke med.

Jeg vet at det finnes større problemer her i verden og bry seg om, men jeg kjente jeg ble litt irritert. Bloggen blir jo litt falsk da, når man bare tar med de supersøte kose-kose kommentarene?

Det var jo ikke slik at jeg var stygg mot henne.

Og til dere som blir veldig oppgitt av meg nå, kan jeg si at jeg kjeder meg litt:\

Fortsetter under...

Såklart må hun ha godkjenning av kommentarer som de fleste med store blogger har, ellers kommer det jo alt mulig dritt fra folk som har lite og finne på.

Hun har forresten hjelp til og godkjenne/slette kommentarer, så ikke sikkert det er hun selv som fjerne de negative ;)

Herregud, dama har en av de mest leste bloggene i landet og får hundrevis av kommentarer. Hun lever av dette så selvfølgelig har hun folk som siler kommentarene og sørger for at det ikke samler seg fullt av dritt på den...

Annonse

En ting er å sile ut usaklig drittslenging. Det er selvsagt greit. Men å bare publisere det som roser en opp i skyene, er dumt. Drittslenging og konstruktiv kritikk er ikke det samme. Når man bare publiserer det positive, blir det bare et selvdiggerforum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...