Martin+Mamma Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Vårfest med jobben ikveld, rødvin og tapas. Det blir artig.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #2 Skrevet 24. april 2010 Det hørtes kjempekos ut! Vi skal på handel i dag, og i kveld er det mannen sin tur til å lufte seg, så jeg skal sitte hjemme. Han går ikke ut før jeg legger meg da, så det ikke så kjipt som det høres ut som
ღMadame_mim ღ Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 I dag skal vi hente flere tilhengerlass med høy til hesten min. Etter det så blir det nok en trilletur med vesla ute i det fine været. I kveld skal vi kose oss med lasagne og en god film :-)
Miztery Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Idag skal jeg få styr på huset, ting har gått litt over styr mens jeg har hatt vondt i ryggen siden tirsdag. Er bittelitt bedre i dag, så da er det ikke noe å syte over! Etterpå skal vi ut på tur med hesten, og i kveld skal vi kose oss med noe godt, akkurat hva vet vi ikke enda.. God helg!
Martin+Mamma Skrevet 24. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2010 Lørdager er best, kose dere masse:-d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 Vi skal ingenting egentlig, rydde litt, lage middag, leke litt ute i finværet og spise litt lørdagsgodt. Er bare meg og sønnen min, kjæresten er i militæret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå