83lmk Skrevet 24. april 2010 #1 Skrevet 24. april 2010 Hei! Jeg prøver å finne ting å gjøre i rugetiden slik at dagene kan gå fortere.. Noen som vet om det er skadelig med solarium i rugetiden? er på rugedag 3 i dag. Vet man skal holde seg unna solarium ved evt graviditet, men vet ikke hvordan det er i et så tidlig stadium? Dagene bare sneeeegler seg av gårde.. For en spenningstid!!! Lykke til alle sammen
2,5barn+1engel Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 hei.. det lurer jeg på også.. men kanskje ingen vet?? Jeg er på rugedag 1 nå.. hvordan går det med deg?
83lmk Skrevet 26. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2010 Hei Maya's Jeg er på rugedag 5 i dag. Har ikke merket noe før i natt. Fikk 39 i feber og ble kjempedårlig i magen. Fikk komme inn på sykehuset i morges, men de sa at det sikkert bare var en influensa. Off.. er livredd nå.. var ikke særlig betryggende at jeg var inne i 2 minutter og legen bare kjente på magen min.Så nå sitter jeg her med feber, diare og er kjemperedd...Håper den lille spiren klorer seg fast alikevel.. Lykke til me Rugingen Er dette ditt første forsøk? hvor holder du til?
2,5barn+1engel Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 huff, det der hørtes ikke godt ut.. håper virkelig at det bare er influensa.. det skal jo ikke ha noe å si på om den lille spira fester seg el ikke.. så må bare ha håpet oppe.. Dette er mitt andre forsøk.. Jeg hadde et ferskforsøk september i fjor. Ble gravid på første forsøk.. Men da jeg var 21 uker og 5 dager på vei så gikk vannet og fødselen gikk sin gang. Vi fikk da en nydelig liten sønn ( 30 cm og 536 gram), men han var for liten til å overleve. Vi fikk vite i senere tid at jeg hadde fått agresiv GBS ( gruppe b-streptokokker). Dette er noe som kan behandles, men ikke hvis de ikke vet at man har det. Så hvis jeg blir gravid nå så blir det tettere oppfølginger og oftere tester av GBS. Hvis det slår ut på GBS under svangerskapet så får jeg antibiotika. Sist jeg satte inn så var jeg ekstremt overstimulert ( hadde kort regime). Så jeg kjente ikke fra el til de første dagene.. og nå er jeg på rugedag 1 og kjenner ingen ting.. skulle gjerne kjent noe.. :) Jeg er 83 model som deg.. :) har vært på st.olav.. men jeg er fra et lite sted litt utenfor lillehammer..
min2.spire Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Hei Du skal ikke utsette babyen/magen for sterk sol eller solarium, da dette kan være skadelig for barnet bla pga overoppheting m.m. Det er iallefall det legen sa til meg.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Fikk beskjed om at jeg burde holde meg unna sol, solarium, basseng (svoemming generelt), badstu, tungt arbeid, sex m.m hvertfall de foerste ukene.. Sex kan man ha etter noen uker men vaert forsiktig fikk jeg beskjed om, da orgasmene kan gjoere at livmoren trekker seg sammen ;-s. (Vet du ikke lurte paa alt dette, men ga naa litt utdypende svar hehe)
goltcha Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Solarium er ikke så uskyldig som fleste tror... Så hold deg unna Og lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå