Heira☆ Skrevet 24. april 2010 #1 Del Skrevet 24. april 2010 På tirsdag var vi til forsamtale hos Hausken. Jeg var i grunnen litt neg. før vi gikk, men det snudde fort etter vi hadde vært der. Han var jo så positiv. "Ja detta skal vi klare" sa han. Jeg har pco og mannen min dårlig sædkvalitet, så muligheten for at vi skal bli gravide på egenhånd er svært liten. Vi har en icsi-gutt fra første forsøk. Har prøvd alle søskenforsøkene offentlig, så derfor skal vi nå prøve privat. Nå har jeg starta med metformin, som jeg skal øke gradvis. Når mensen kommer skal jeg også starte på p-piller. Så denne gangen starter vi helt på scratch igjen. Han har også økt dosene på sprøytene. Nå skal jeg ta 300 ie og ikke 200. Han tegna og forklarte om eggstokker og folikker, og åssen alt detta fungerte. Han er kjempeflink, brukte ord og utrykk som vanlig dødelige forstår også. Så visst alt går som det skal, blir det egguttak i sept ) Ps. det var Hausken som "lagde" gutten våres vi fikk på første. Han slutta rett etter jeg ble gravid. Så jeg har virkelig tro på han Gleder meg jeg nå! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141766210-da-er-vi-i-gang-igjen-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå