Gå til innhold

Hva er lurest av badebleie og badebukse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på en slikbadebukse med strikk i sidene...så ikke bæsjene detter ut..hihi...

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en gang ei pakke badebleier. Tror jeg brukte kun èn.

Kjøpte heller en sånn badebukse med strikk i sidene, og det var like greit. I mine øyne må det vel være bedre å ha på ei badebukse, en eii dassblaut, tung bleie også.....

Skrevet

Mye bedre med badebukse. Da kan de bevege seg mye mere naturlig i vannet. Bleia flyter.

Skrevet

Badebukse

Best for barnet, sitter bedre, gir bedre bevegelse.

Men ogsaa best for miljoet med en bukse som brukes om og om igjen istedet for bruk og kast

Skrevet

Huff nå føler jeg meg litt teit men....

Trodde det var vanlig å bruke en badebleie under badebuksa jeg?

Og et spørsmål til, hva bruker/brukte dere på jentene deres når de var 6mnd, badebukse, badebukse med "bikini" overdel eller badedrakt??

Grunnen til at jeg skal til syden med henne til høsten når hun er 6mnd. Det blir da bading i basseng. Nervøs for at det skal bli bæsj i bassenget :-P

Skrevet

Det er mange som bruker bleier ogsaa da :)

Hvis du bruker badebukse maa du bruke en av disse spesielle som er beregnet paa erstatte bleien. De har somregel et innerstoff i trusa med strikk slik at evt baesj holder seg der ved uhell.

Disse badebuksene faas ogsaa i jentefarver.

Skrevet

Hvor får man kjøpt disse badebuksene da??

Skrevet

Vi har akkurat vært på ferie og jeg hadde med både badebleie som engangs og for å vaske (kjøpte på bleieboden eller kenguruloftet). Synes det var best med den som skal vaskes, og sjansen for at ungen bæsjer akkurat i bassenget er liten her hos oss. Denne sitter mye bedre på jenta vår også. Trenger ikke bleie under der igjen, for den som lurte på det her. Badebleier holder ikke på tiss uansett, for da ville de jo absorbert fra bassenget også.

Skrevet

I tillegg brukte vi uv-drakt (vi kjøpte på nettet, men nå har de kommet i butikkene for sommeren også). Hadde vi ikke brukt den hadde hun kun bada i bleia, ikke noe overdel.

Skrevet

takk takk jenter ☺ Skal til innkjøp av badebukse til lillegutt!!

Skrevet

har aldri prøvd annet enn sånn med strikk i sidene og det fungerer utmerket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...