Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg tilbringet natten på akutten på sykehuset og ble til slutt lagt inn. For høye leververdier og en infeksjon i kroppen de ikke aner hvor er fra. Testet positiv g.test i går. -Og har fått se lille 3-4uker gammel prikken min som har festet seg godt i magen min ;) DET var stas det!

Den lille smurfen er fortatt tapper og holder seg fast som den skal. føler meg myye bedre idag også, etter en hel uke med høy feber. tjoooo.. sliten og trøtt :) ..men søren i meg GRAVID!!

ikke gi opp dere som har fått diagnosen pco. Dette fikk jeg i november. Da hadde jeg over 23 cyster på eggstokkene. tok STOR selvkontroll. Dette skulle IKKE ødelegge mine sjanser for å bli gravid ( selv om jeg lenge trodde at nå var løpet kjørt ) .. total svingom på kostholdet. Ned noen kilo, og bra med trening. Etter tips fra gyn om å starte opp igjen på ppiller slik at hormonene skulle stab. seg, gjorde jeg dette i 2 mnd. Når det da var pilleslutt skulle hormonene ha en fin balanse! Og vips etter 20 dager etter slutt, så satt smurfen :o .. litt skummelt, men helt fantastisk!! :D ... weeee.. smurfen min :D

Videoannonse
Annonse
Gjest H to the Izzo
Skrevet

For en historie! Jeg håper det går bra med deg og den lille smurfen din, og at du føler deg bedre snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...