Lene~mor til tre Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Snuppa mi bruker samme shampo som meg, hun har langt tykt håt så det går ikke ann å bruke barneshampo i håret hennes. Vi bruker just glow shampo. Minsten bruker doktor greve shampo.
yasmina Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 De 2 stoeste han er shampoo med batman paa, aner ike merket. De bruker begge min balsam siden de har forholdsvis langt, kroellete haar.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 Det er litt forskjellig, minste hadde en rosa med prinsesse på, men den ble tom nettop, Har "bestilli" den dr greve shampoen som er reklame for her på siden hvor man kan få gratis om man melder seg på nyhetsbrev eller noe. Blir vel ikke til at jeg kjøper noe barneshampo til henne mer om hun ikke ber om det selv når vi er å handler.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 barna bruker dr greve sin shampoo, og dr greve balsam.... kjempefornøyd
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Storesøster bruker natusan tror jeg. Shampo og balsam i ett. Ellers bruker hun samme som meg. Lillebror bruker aderma sin, men vasker faktisk håret hans 1-2 ganger i mnd bare. Han har helt kort hår da. Ellers spyler jeg bare litt forsiktig med badeolja. Han får så fort skell i hodet.
Annie_ Skrevet 29. april 2010 #9 Skrevet 29. april 2010 Cosmopharma sin, den er Paraben- og parfymefri og den SVIR IKKE i øynene. Den er også godt egnet for sensitiv hud/hodebunn. http://cosmopharmas.com/NO64504
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. mai 2010 Masse forskjellig. Jeg har mye brukt mye Avera (tidligere Volare) sin, den forebygger lus, og barna mine har aldri hatt lus, men dette kan jo være tilfeldig. Men uansett så er den kjempegod. De siste gangene nå har jeg bare kjøpt slik vanlig på butikken. Bruker dere balsam på barna? Jeg gjør det på jentene som har langt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå