Gå til innhold

hvilken shampo bruker dere til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi bruker samme shampo som meg, hun har langt tykt håt så det går ikke ann å bruke barneshampo i håret hennes.

Vi bruker just glow shampo.

Minsten bruker doktor greve shampo.

Skrevet

De 2 stoeste han er shampoo med batman paa, aner ike merket. De bruker begge min balsam siden de har forholdsvis langt, kroellete haar.

Skrevet

Det er litt forskjellig, minste hadde en rosa med prinsesse på, men den ble tom nettop, Har "bestilli" den dr greve shampoen som er reklame for her på siden hvor man kan få gratis om man melder seg på nyhetsbrev eller noe.

Blir vel ikke til at jeg kjøper noe barneshampo til henne mer om hun ikke ber om det selv når vi er å handler.

Skrevet

barna bruker dr greve sin shampoo, og dr greve balsam.... kjempefornøyd :)

Skrevet

Storesøster bruker natusan tror jeg. Shampo og balsam i ett. Ellers bruker hun samme som meg.

Lillebror bruker aderma sin, men vasker faktisk håret hans 1-2 ganger i mnd bare. Han har helt kort hår da. Ellers spyler jeg bare litt forsiktig med badeolja. Han får så fort skell i hodet.

Skrevet

den nye til Dr. Greve, SKAMMMGOD :-)

Skrevet

Masse forskjellig. Jeg har mye brukt mye Avera (tidligere Volare) sin, den forebygger lus, og barna mine har aldri hatt lus, men dette kan jo være tilfeldig. Men uansett så er den kjempegod. De siste gangene nå har jeg bare kjøpt slik vanlig på butikken.

Bruker dere balsam på barna? Jeg gjør det på jentene som har langt hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...