Gå til innhold

"Savner" en julegave...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åpnet akkurat et kort fra jul hvor det står "sorry, men julegaven din kom ikke til posten når den skulle. så du får den i romjula i steden. Kos deg med bildene av den imens."

Jeg har ikke fått den enda. Hadde dere sagt noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Det kan jo være at den enten er kommet bort i posten eller vedkommende har glemt den av.

Ta med bildet og si at du enda ikke har fått den.

Skrevet

Ta advokat, først som sist!!!

I beste BiM-stil, med andre ord!! Dette er SJIKANE!!!

Juksemaker pipelort, tar igjen og gir bort!!

Skrevet

ææææeee... Kommet bort i posten?! Uansett har h*n vel glemt det... Kan du ikke heller gjøre det samme tilbake neste jul?

Skrevet

Har du vanskelig for å svare på en skikkelig måte, eller? Jeg spør et spørsmål, og trodde det var mulig å få et svar.

Hi

Skrevet

23:38 syntes nok hun var fyndig der. Teit svar.

Kan du ikke nevne det i en bisetning "Du, den julegaven min..."

Skrevet

Men jeg mener det! Jeg svarer jo skikkelig!!

Skrevet

...langt forbi romjula, ihvertfall!!!

Hi

Skrevet

Hadde vel sendt et vakkert vårkort der jeg sa at jeg ikke hadde fått noe som helst til jul, og at det er overdrevet "at jula varer helt til påske". Hadde vel laget en spøk av det, der jeg sjøl har forventninger om en gave til jul, uten at verden styrter sammen om den ikke kom.. Dette kan man faktisk ha mye gøy med! Nå er vi jo i april, vet ikke hvorfor du nettopp har åpnet en postsending som beklager at du ikke fikk noe til jul/evt i romjula. Så treig er vel ikke postgangen.. Har du sitti og venta på krenkelsen?

Skrevet

Hehe, nei, men det kortet dukka opp i skapet med cognac ;) Husker at jeg putta det der, fordi jeg sa til mannen min at " dette kortet er en verdisjekk på en gave som aldri kommer".

Hun er min manns søster, og han kan selvfølgelig gjerne si det til henne, men så synes jeg det er litt teit. Jeg kommer vel til å drite i hele greia, men det som er det underlige, er at de tjener bøtter og spann med penger (mannen hadde en inntekt på 5 mill i fjor), så det er ikke en gjerrig genistrek. De er mer av typen som "glemmer" ting som ikke au-pairen kan ta seg av.

Skrevet

Tror kanskje jeg tilfeldigvis hadde lagt det kortet / bildet fram neste gang de kom på besøk... ikke nevnt noe, men bare latt det ligge på bordet eller en kommode eller et sted der de ikke kan unngå å se det.

Skrevet

Kannskje hun er utrolig gnien!

Skrevet

Jeg synes det blir litt smålig å si ifra... Hadde jeg vært deg, hadde jeg bare latt det gå forbi i stillhet.

Skrevet

Hehe. Hva med å sende henne årets julegave allerede nå? Og skrive at du synes det er greit å være ute i god tid, slik at de ikke blir glemt i julestresset?

Hva var det på bildene forresten?

Skrevet

Skriv et eller annet om hud, sol, vår, sommer, solkrem... og vilnkle det inn, "forresten, gleder meg til å prøve de produktene fra deg, de virker jo veldig bra!" Eller "leste netttopp om noen som var så fornøyde, gleder meg il å prøve jeg og!"

:)

Syns du kan nevne det, siden de er av "den typen" du skisserte..

Skrevet

si at du har utrolig fet/tørr hud,og lurer på om hun har noen hudpleieprodukter å anbefale.. kanksje hun kommer på det da!!

Skrevet

Si at det hadde vært utrolig kjekt og kunne benyttet seg av hudpleieproduktene du fikk i julepresang, men som du enda ikke har mottatt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...