Løvinna30 Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 var på 3d ul i dag, og det han veide ca 1000 gram, og jeg er bare 26+1. Både han jeg var hos i dag og en som tok ul for 2 uker siden sa de trodde jeg var noen dager lenger på vei. Og jeg kan vente meg en stor gutt på over 4 kg. Men, tenk om termin egentlig er ca en uke før da, og jeg går 2 uker på overtid, da blir det jo egentlig 3 uker på overtid.....
<3guttemamma<3 Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Man kan jo ikke stole helt på disse vekstkontrollene heller. Vet om tilfelle der de har tatt veldig feil:) Og det kan jo flate ut etter hvert, så det er ikke sikkert han blir så stor likevel;)
meg83 Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Samme her =) Var på UL da jeg var 25+3, og han veide over 1 kg Mannen min er 1.97, sp hadde på en måte forventa det.. Samtidig har jeg hørt at morens genetikk er mer avgjørende enn farens, så ikke vet jeg Gutten min ligger foreløpig i seteleie. Han kan selvfølgelig snu seg mange ganger innen den tid, men har følelsen av at det blir en setegutt. Har en setefødselmamma å slekte på Lurer på hvordan kombinasjonen stor gutt og seteleie evt. vil slå ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå