Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Ønsker noen som kanskje ikke er helt A4. Og hva anbefales av hvitt gull eller sølv?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Vi kjøpte ringene våres hos gullsmed Aas på nettet, der har de veldig rimelige priser og kjempe flotte ringer:o). Vi kjøpte i gult gull )
sol2002 Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 http://forlovelsesringer.no/ vi bestilte her ifra igår, fikk bekreftelse og kvittering veldig fort, og siden vi ikke viste størrelsen så har de sendt oss ringmåler gratis. Så det blir spennende å se hvordan de blir når de kommer.
meg og mine <3 Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Vi bestilte ringene våre fra www.chanti.no de er rimelig i pris, og ringene er kjempe fine. også var det rask levering.
monca*84*j12 Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 www.gifteringen.no Håper og kunne kjøpe ringer fra dem i fremtiden! utrolig profesjonelle og service minded! I forhold til hva slags metall du vil ha ringen i- må man jo velge det man syntes er best selv. forskjellen her er jo litt utseende og en del i pris. Jeg liker hvitt gull selv. lykke til
Annebolle Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Platina er det beste. Kjempefin glød som holder for alltid. Hvitt gull har legering som slites av.. På David Andersen kan du få noen av ringene i hvitt gull i platina også. Prismessig må du gange med ca 3 i forhold til hvitt gull. Prisen på hele ringen blir mindre enn tredobbel fordi prisen på selve diamanten er den samme. Vi reiser til utlandet for å handle på Tiffany. Jeg skal ha den klassiske tiffanydiamanten til forlovelsesring og kjøpe weddingband som settes sammen med den på fingeren. Det er kjempefint. Min kjære vil ha den 4 mm brede herreringen som hører til. Kjempemandig og stilfull. De har forskjellige størrelser og forskjellige kombinasjoner. Vi har valgt i prisklassen 100 000-150 000 for alle ringene. Hjemmesiden deres er kjempebra tiffany.com/engagement, DeBeers har også veldig fine diamanter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå