Gå til innhold

Tips til nettsider med gifteringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker noen som kanskje ikke er helt A4.

Og hva anbefales av hvitt gull eller sølv?

Skrevet

Vi kjøpte ringene våres hos gullsmed Aas på nettet, der har de veldig rimelige priser og kjempe flotte ringer:o). Vi kjøpte i gult gull :o)

Skrevet
http://forlovelsesringer.no/ vi bestilte her ifra igår, fikk bekreftelse og kvittering veldig fort, og siden vi ikke viste størrelsen så har de sendt oss ringmåler gratis. Så det blir spennende å se hvordan de blir når de kommer.
Skrevet

Vi bestilte ringene våre fra www.chanti.no

de er rimelig i pris, og ringene er kjempe fine. også var det rask levering.

Skrevet

www.gifteringen.no

Håper og kunne kjøpe ringer fra dem i fremtiden! utrolig profesjonelle og service minded!

I forhold til hva slags metall du vil ha ringen i- må man jo velge det man syntes er best selv. forskjellen her er jo litt utseende og en del i pris. Jeg liker hvitt gull selv.

lykke til

Skrevet

Platina er det beste. Kjempefin glød som holder for alltid. Hvitt gull har legering som slites av..

På David Andersen kan du få noen av ringene i hvitt gull i platina også. Prismessig må du gange med ca 3 i forhold til hvitt gull. Prisen på hele ringen blir mindre enn tredobbel fordi prisen på selve diamanten er den samme.

Vi reiser til utlandet for å handle på Tiffany. Jeg skal ha den klassiske tiffanydiamanten til forlovelsesring og kjøpe weddingband som settes sammen med den på fingeren. Det er kjempefint. Min kjære vil ha den 4 mm brede herreringen som hører til. Kjempemandig og stilfull.

De har forskjellige størrelser og forskjellige kombinasjoner. Vi har valgt i prisklassen 100 000-150 000 for alle ringene.

Hjemmesiden deres er kjempebra tiffany.com/engagement, DeBeers har også veldig fine diamanter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...