Gå til innhold

Noen som kjenner seg igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliten hele tiden/orker ingenting

Mye hodepine

Ekstrem dårlig hukommelse

Søvnproblemer

Glipper/mister ting/ingen styrke

Nummenhet/følelsesløshet som flytter seg

Vondt i bena, sprengende smerte

Nedstemt

Skjønner at dette ikke er dr.online, men kanskje noen kjenner seg igjen? Alt av blodprøver er fine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har muligens tenkt om det, men kan det være en bivirkning av noe nye medisiner du har begynt på? Mange av pasientene på min jobb har disse bivirkningene pga medisinene de bruker...

Just a shot in the dark..:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hva slags vondt i bena?

Jeg sliter med bekkenet (og nakke,rygg og hender) og har tidvis så mye smerter som stråler ned i høyre fot at jeg er redd det er blodpropp. Men jeg jobber på legekontor da, så...skomakerens barn og slikt.

Glipper ting når jeg er sliten, fordi jeg har massiv senebetennelse i begge hender, og blodprøvetaking og diverse andre krimskrams med finmotorikken min er IKKE godt!

Sånn bortsett fra det har jeg det akkurat likt som deg, men vet desverre ikke hva det er...begynner å lure på om det er psyken som gjør meg sånn.

Skrevet

Høres ut som mine symptomer på allergi, før jeg begynte på immunprosessen.. Helt jævlig!

Hatt det lenge??

Skrevet

Leste ikke alle symptomene jeg..:\ Sorry vennen.

Jeg hadde ikke søvnproblemer, nedstemthet etc.

Men, av lite energi er det klart man blir nedstemt..

Jeg tenker, kanskje litt utbrent?? Du har jobbet ekstremt mye, har du ikke?

Hva med en liten sykemelding og tid til bare deg vennen?

Skrevet

Jeg tenker utbrenthet når jeg leser symptomene du har.

Skrevet

Depresjon?

Hadde tatt en tur til legen hvis jeg var deg

Skrevet

Det er heldigvis ikke meg det gjelder, men en jeg er veldig glad i. Utbrenthet er nok mulig og ja det har pågått lenge, men blir dessverre bare værre og værre. Jeg vet ikke helt hvordan smerten i beina kjennes, men hun sier liksom at hun lurer på om det er blodpropp og at det stråler. Vedkommende gjorde i tillegg det svært dårlig på nevrotester. Uff jeg er bekymret! Spinalprøve er tatt, men har ikke fått svar enda.

Skrevet

Vedkommende bruker ikke medisiner og har ikke allergi.

Skrevet

Unnskyld at jeg er kanskje er litt voldsom her nå, men blir hun sjekket for MS?

Mange av symptomene er de samme som min kjærenære venninne hadde før hun fikk diagnosen.

Smertene i beina kan være nervesmerter.

Skrevet

ja spinalprøven er for å sjekke MS:(

Skrevet

Er veldige generelle symptomer, som passer på mange forskjellige sykdommer. Men det første som slo meg var MS kanskje hypotyerose?

Hvilke blodprøver har du tatt da? Finnes jo MANGE forskjellige. De standard blodprøvene hos fastlegen, gir jo egentlig ikke svar på så mangt.

Skrevet

Håper at det ikke er det da....

Venninna mi er heldigvis ikke så "hardt" rammet, men må ta sprøyte hver uke, plaget med nervesmerter og trøtthet.

Hvis det viser seg at det er det og dere er nære, så vær der! Vedkommende har behov for å tømme seg leeeenge.

venninna mi er blitt uførestrygded nå, noe som gjør hverdagen enklere:-)

Hvis du lurer på noe så kjør på:-)

Gjest Nabaat
Skrevet

Minner meg litt om meg, bare at jeg har fler symtpomer. Jeg har CFS. (ME)

Skrevet

Hørtes nesten ut som du beskrev meg dette:/ jeg har d sånn temmelig ofte. kan vare over lengre perioder også.

Men jeg har stoffskiftesykdom da, så mye stammer derifra.

mulig d kan være utbrenthet til den personen du beskriver, jeg ble sykmeldt jeg pga d og stress.

Skrevet

Vedkommende har vært sykemeldt mer eller mindre et år, men blir ikke bedre dessverre.... heller motsatt:) Takk for alle svar. Må være utrolig frustrerende å ikke vite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...