Gå til innhold

Ikm uke 16 Symptomer!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt murringer i en uke nå, noen ganger ordentlige krampetak og mye stikking i sidene. Spottet litt idag, men det har stoppet opp igjen. Vært kjempe varm på morran de siste dagene, helt rød i ansiktet og det kommer gjerne igjen på kvelden, plagsomt å kjenne sånn varme i kinna. Har hatt litt hormonforstyrrelser før, så det kan jo bare være det også, men... Kjøpt test ,men skal prøve å være flink og ikke teste før til uka, med mindre den tette tanta viser seg da... Ikm var forresten igår. Flere som syns de merker noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Så spennende :)

Jeg hadde ikm på tirsdag, fortsatt ingen tegn til tanta! Har rare pupper (omtrent som brystspreng som kommer og går), murringer både i rygg og mage. Testet i går, neg - så får bare vente og se litt til. Håper jo at jeg bare tester sent positivt!!

Skrevet

tanta kom idag 4 dager på overtid :( jaja, klar for ny runde så fort tanta har dratt!!

Skrevet

Jeg syns generelt det er vanskelig å tolke om murringer er PMS eller graviditetssymptomer, for det kjennes likt ut på meg. Men jeg har vært frossen hele uka, og det var jeg uka før IKM da jeg var gravid sist. Har også annerledes utflod. Tok en test i stad som var positiv :) Har IKM i dag eller i morgen.

Skrevet

Gratulere med positiv test!! :)

Jeg hadde IKM i dag, men allerede for en uke siden merket jeg at noe var annerledes. Hadde få symtomer, litt stikking i magen og i eggstokken, og jeg hadde halsbrann og kvalme hver gang jeg spiste. Og dette er ikke normalt for meg. På mandag testet jeg positivt, hele 5 dager før IKM, og tok test i går også! Håper det går veien for alle som ennå ikke har fått positiv test!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...