Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Nå vet vi at det er en liten pjokk som gjemmer seg inne i magen min!!! Det rare er at jeg alltid har sett for meg som mor til to deilige gutter, nå blir det virkelig!!!
Makko med to små gutter Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Gratulerer så mye! Håper du slipper teite kommentarer om at det er synd du ikke får ei jente... Hilsen en som gjerne tar flere gutter!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Gratulerer! Jeg skal også bli mamma til gutt nr 2 og synes det er helt fantastisk =)))))
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Gratulerer så masse! Da jeg venta første var det det samme va jeg fikk tenkte jeg, og ut kom en gutt. Jeg ble så glad i denne guttebassen og ønska sååå en gutt til og jammen fikk jeg det og dem er kjempegode venner i dag! GLED DEG! Hvilken aldersforkjell blir det? Hilsen fra en guttemamma:)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Så herlig, gratulerer! Ønsker meg en gutt til snart jeg også
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 Så herlig, gratulerer! Jeg er mamma til to gutter, og det har vært så mye stas, det er noe spesielt med to brødre:) Har siden fått ei lita tulle også, så lykken er fullkommen her, men jeg ville ikke for alt i verden gått glipp av å få to gutter først.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #9 Skrevet 23. april 2010 Gratulerer så masse. Selv har jeg en gutt, håper nr 2 og blir gutt.. Skal bare ha 2 barn. Men en jente er selvfølgelig og velkommen
Ranveig R Skrevet 23. april 2010 #10 Skrevet 23. april 2010 Gratulerer! Spennande å finne ut kjønn og begynne ordentleg planlegging av navn, kjøpe inn eit par små IKKJEkjønnsnøytrale plagg ) Kjenner eg får meir og meir lyst på barn nr. 3...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå