Gå til innhold

Dere som IKKE ammet lenge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge ammet dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

to dager ... =( Kom ikke melk

Skrevet

3 uker...

Fikk henne ikke opp i vekt, da jeg begynte å pumpe for å se hvor mye hun faktisk drakk, så ble melken borte vekk på 4 dager...

Så da gikk vi helt over på mme

Skrevet

Jeg ammet i ni måneder. Ble gravid på nytt og melka tok slutt.

Skrevet

i en måned ca, men måtte gi tillegg fra dag en, så ble amming, pumping og mme...men fikk ikke opp melkeproduksjonen

Skrevet

9 mnd er vel ikke kort tid å amme ???

Skrevet

Fullammet i 1 uke med nr 1 og i 2 dager med nr 2. Delammet så til de var 6 uker,da var det skåltomt hos meg.

Skrevet

3 uker:(

Lillegutt er nå 7 uker å blir så go og mett:)

Skrevet

3 uker. Fikk for lite melk så pumpet og ga resten i mme i en uke. Dettte gjorde meg så stresset på å forsøke å få opp produksjonen igjen at det resulterte i at jeg mistet den istedet.

Litt nedtur med en gang, men så lenge snuppa er fornøyd så er det ok :-)

Skrevet

Har prøvd å amme i en uke nå, men det kommer fortsatt ikke noe melk. Skal prøve til over helga og kommer det ikke noe da så tenker jeg at jeg setter strek der

(hun får erstatning nå så hun sulter ikke;)

Skrevet

Jeg spør fordi jeg greide bare å fullamme førstemann i en uke. Deretter ble det delamming og helt slutt etter to mnd. Denne gangen skulle jeg virkelig greie det, men fullammet i to uker og delammet til babyen var to mnd. Da var det stopp denne gangen også....

Både mormor, mor og søster hadde det likedan. Vi har rett og slett ikke bra nok melk. Babyene blir ikke mette.

Jeg blir sint når andre bestemmer at alle kan amme hvis de bare vil. Det er ikke slik.

Jeg ønsket virkelig å amme denne gangen, men det viktigste er jo at babyen blir mett!

HI

Skrevet

6 mnd. Hadde overflod av melk så kunne fortsatt lenge tror jeg. Men baby nektet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...