flypapir Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Har tynt, lyst (kommunefarget) hår med noen lyse striper i... Trenger sårt en shampoo og balsam, helst en hvor håret ikke blir fett etter kort tid. Noen tips?
♥tosmåtroll♥ Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Redken eller Kerastase sine er kjempe gode!!
flypapir Skrevet 23. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2010 Takk for tips dere! Sniker meg til å høre om dere synes dette ser ut som en god deal for redken produkter?; http://www.lookfantastic.com/hair/redken/gifts-and-packs/redken-all-soft-and-quick-dry-gift-set.html
Jenny-penny Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Jeg foretrekker Aussie! Kjøpes på bla Vita
flypapir Skrevet 23. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2010 Vet du om den finnes på nett også? 1 times kjøring til nærmeste vita++ så jeg er en fan av nettshopping
flypapir Skrevet 23. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2010 ...men ser at boots selger de og, og der får vi 30%.. Kanskje verdt å prøve!
mamma >to gull Skrevet 23. april 2010 #9 Skrevet 23. april 2010 Jeg bestilte meg akkurat Redken all soft 300 ml til ca 120 på Strawberrynet.com. Gratis frakt..:-)
mamma >to gull Skrevet 23. april 2010 #11 Skrevet 23. april 2010 men nå så jeg på den linken din så da var den pakken på look fantastic billigere, men nå vet jeg ikke hva de tar i frakt da..
flypapir Skrevet 23. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 23. april 2010 Fant en annen pakke der også, med kun shampoo og balsam til 23pund. Får sjekke frakten og finne ut hva som lønner seg
mammaLisa Skrevet 23. april 2010 #13 Skrevet 23. april 2010 hei! er frisør og anbefaler deg ikke å kjøpe all soft, da det er for tørt/grovt hår. Den er veldig bra til rett type stritt/tørt/stivt hår, men ikke hvis du har tynt typisk nordisk hår!!! Lover deg at håret bli for tungt og blir fort fett. Elsker Redken, men man må velge riktig!!! Kan anbefale deg Redken Bodyfull sh og cond. Inneholder proteiner, styrker håret og karbohydrater legger seg under skjellaget, så håret føles tykkere! Kan eventuelt bruke WaterRush hår kur i tillegg, som gir 100%fuktighet, men på en lettere måte enn allsoft serien. Water Rush tillhører Clear Moist serien (lyseblå)!
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 23. april 2010 #14 Skrevet 23. april 2010 Redken! Jeg bestiller fra lookfantastic.com og har akkurat bestilt pakke med shampoo og balsam men jeg har bestilt blond glam eller hva den nå heter.... Når du ikke bestiller mer enn de to tingene blir det ikke så mye frakt. Tror det var 5 pund sånn ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå