Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 han har lagt på sengetøy (laken, dyne og putetrekk) som er helt nytt og ikke har vært vasket... Han er ikke den som gjør noe uten at jeg må mase i det vide og brede i lang tid. Så hva skal jeg gjøre? Hvis jeg kommenterer dette blir han antakelig fornermet og sier at jeg aldri blir fornøyd og og at han ikke gidder å skifte på senga flere ganger når det skal være sånn... Samtidig kvier jeg meg for å legge meg i uvasket sengetøy. Virker litt stivt og sånn. Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Hehe, huff, kjenner meg igjen! Må stadig ta meg i nakkeskinnet når han har prøvd å "hjelpe til" i beste mening. Hva med å riste/lufte dynene litt ute i frisk luft da? kan jo kanskje hjelpe litt hvertfall, hvis du får det til uten å fornærme han.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Hmmm.. Om han sjeldent gjør noe uoppfordret, så ville jeg smilt, lagt meg, og sagt at det var godt å legge seg i nytt sengetøy.. Helt nytt uvasket er jo stivt og rart, men igjen, så overlever man.. Og om det kun blir sure miner og en fornærmet mann av å si noe hadde jeg holdt kjeft..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Kl 21:00 begynner nyhetene på TV2. Sett deg og se på det og få litt perspektiv på livet.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Være takknemlig, legge deg og late som ingenting... Det er antakelig beste løsning for alle parter:-)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Takk for svar Både seriøse og useriøse... Jeg hadde faktisk tenkt å legge meg og late som ingen ting. Og det kommer jeg til å gjøre Får håpe det ikke inneholder noen stoffer som klør. Men da klør det jo for han åsså så da lurer han vel på hva det er HI
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 hehehe kveldens artigste tråd:)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 hahaha...er det mulig:) Mannfolk er sååå stolte når de har gjort noe slikt at de forventer at du skal tilbe dem i dagesvis. Det gidder ikke jeg, for å si det slik. Hadde byttet sengetøy på flekken og tatt det som en selvfølge at han hadde gjort det rett neste gang;)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #9 Skrevet 23. april 2010 He he.. Tenk hvis innlegget mitt hadde vært. "Jeg gidder ikke å vaske sengetøyet før jeg tar det i bruk" Da tenker jeg at jeg hadde fått mange svar med kommentarer om hvor grusomt uhygienisk og helseskadelig det er å Ikke vaske før bruk Bare en liten tanke... HI
Frk Marge Skrevet 23. april 2010 #10 Skrevet 23. april 2010 Pleier faktisk ikke å gidde å vaske sengetøy før jeg bruker det jeg... tar det rett ut av pakka og rett på senga..., så jeg hadde ikke blitt sur på mannen din Har aldri opplevd at nytt sengetøy klør
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #12 Skrevet 23. april 2010 Da går det sikkert bra Frk Marge Moren min vasker nesten alt før bruk har innprentet i meg at det skal gjøres. Greit å høre andres synspunkter HI
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #13 Skrevet 23. april 2010 Hun vaske åsså frukten før hun spiser den, der slurver jeg... Men druene må jeg vaske, de er jo helt støvete
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #15 Skrevet 23. april 2010 Haha. Det er jo typisk Da jeg bodde med min første samboer (vi var nokså unge begge to, og han hadde alltid bodd med foreldrene sine), fikk jeg en morsom overraskelse en dag jeg hadde bedt ham skifte sengetøy - han hadde rett og slett bare tatt det nye utenpå det gamle uten å tenke seg om to ganger. Han hadde heller aldri skrelt en potet i sin liv (mor skrelte dem alltid før koking), så det var ganske mye som skulle læres i begynnelsen. Det er morsomme histoier å ha med seg videre. Jeg ville ikke sagt noe om det uvaskede sengetøyet (heller passet på at neste gang det var nytt sengetøy i hus ville jeg lagt det i skittentøyskurven med en gang), også heller sovet i pysjamas en ukes tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå