Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Heisann Ei av mine beste venninner skal døpe sønnen sin snart, og jeg har ikke kjøpt dåpsgave enda. Aner jo ikke hva jeg skal kjøpe:( Noen tips??
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Vi kjøper aldri dpåsgaver til venner... ;o) Kun til familie, og heller en fødselsgave til venner ;o) Men det var jo ikke det du spurt om da ; Her er det jeg satte pris på; smykker smykkeskrin sparebøsse gode bøker bestikk sett fine skåler til grøt o.l =)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 bergans sekk, den til små barn:-) kjempetøff i farge særlig kamuflasje i blå eller rosa:) å super som dåpsgave:-) event en "mine første år" bok el lignende?)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Bergans sekk var jo helt genialt:D Den skal jeg kjøpe. Fant en til bare 300 kr jo:D Tusen takk for de gode tipsene:)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 vet, åsså litt orginalt, så sleppe du å gi det samme som tre andre;-)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Sekk i dåpsgave...? ja vel..., jeg hadde blitt litt små skuffa tror jeg. Ville at gullet skulle få velge barnehage sekk selv når han skulle begynne i bhg... Men men
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 Sekk? Rar dåpsgave! Jeg syntes dåpsgaver burde være noe litt mer "varig" Sånn type søvtøy o.l =)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 Vi fikk berganssekker og termos med navn og dåpsdato gravert inn da vi døpte våre barn, og de har vært brukt myyye!!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #9 Skrevet 23. april 2010 Ville blitt "sur" om barna fikk smykkeskrin og barneskrin jeg da. Makan til bortkastet gave har jeg aldri opplevd. Fine bøker er en fin gave om man ikke ønsker å gi penger.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #10 Skrevet 23. april 2010 Sang bok? Vi fikk en sangbok, god nattabok (med nattahistorier) i samme serie til dåpen. Finnes 2 bøker til i den serien som vi selv skal kjøpe. Synes det var utrolig fint jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå