Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Jeg trenger ny fastlege i Tønsberg, gjerne på Eik, men kan godt være andre steder også. Vil gjerne høre om noen har en å anbefale?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 På Eik er det ingen ledige.. Gå på helfo.no og se hvem som har plass, lettere å spørre etter tips da, siden det er ganske få som har ledig kapasitet.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Takk for tips! Visste ikke det fantes en slik liste jeg. Var ikke mye å velge i der gitt, da er det igrunn kun disse to som er aktuelle for meg: Tvedten, Hans Halvard -Atlas Medica Furuseth, Lars - Atlas Medica Noen som har erfaringer? ( Positive her, har noen noe negativt vil jeg gjerne ha det på privat meld, er vel kanskje ikke helt lov å navngi personer negativt her inne.?)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Der var det ikke ledig dessverre. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Ikke lov å navngi noen her. Dessuten, hvordan kan du vite at du får høre sannheten her eller at den som svarer deg er representativ for alle pasientene?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 Så jeg har ikke lov å skrive at Navn navnesen er en veldig flink lege!? Trodde da det ... Kan selvfølgelig ikke vite. Må jo bare satse på en lege uansett, men håper vel at noen er ærlige nok til å anbefale en god lege da. Naivt kanskje.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 Legene på atlas medica er veldig dyktige, men jeg har forstått at de kanskje har litt lang ventetid på vanlige timer, iom at de også er leger for de som går på tiltak gjennom velle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå