prøver på nr2:) Skrevet 27. april 2010 #26 Skrevet 27. april 2010 Vi er i første prøveperiode på barn nr 2. Har en herlig gutt på to år. Brukte nesten to år første gang og håper virkelig det går raskere denne gangen. Veldig spennende og nervepirrende. Kjenner etter symptomer hver eneste time.. krysser fingrene
villmusa Skrevet 28. april 2010 #27 Skrevet 28. april 2010 Eg er 27 år og meg og sambo har en liten gutt på snart 2 år i lag. Nå ønska vi oss veldig en til :-) Usikker på pp, har ikkje prøvd så aktivt før nå men begynne å bli ei stund siden vi droppa prevansjon
prøver på nr2:) Skrevet 30. april 2010 #28 Skrevet 30. april 2010 Jeg er også 27 og vi har også en gutt som nå er to år. Jeg føler meg nå klar for en til og for min del ser jeg at det klaffer så snart som mulig. Håper det går adskillig raskere enn forrige gang. Lykke til!
Marsipan Skrevet 1. mai 2010 #29 Skrevet 1. mai 2010 Dette blir vårt første barn sammen (vi har ingen fra før). Jeg er 30 og han er 28. Vi er enige om at tiden nå er kommet for oss til å prøve å få barn. Bare gått en uke siden jeg hoppa av Cerazette, så det tar nok litt tid (men jeg håper det går fort! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå