Gå til innhold

Plutselig i dårlig form :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag, på fridagen min, har jeg ikke klart å gjøre noe annen enn å stå opp og gå å legge meg på sofaen. Har vært kvalm og slapp hele dagen. Er redd for at det kan ha noe å gjøre med fosteret. Men jeg er sikkert bare overhysterisk - spiste litt fenalår i går, kanskje det kan være grunnen tenker jeg. Har ikke vært sånn dårlig i svangerskapet før (er i 9ende uke) - men etter som jeg har forstått er det normalt å være dårlig innimellom. Tror egentlig det jeg er ute etter et bekreftelse på at det er normalt å føle seg dårlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper det er akkurat slik det skal være for jeg har hatt en slik dag jeg og. Kjempetrett og uggen/kvalm. Ikke armbåndene mine har hjulpet en gang:( Men det er vel slik du sier, at man shar sånne dager av og til.

Gjest H to the Izzo
Skrevet

Det har sikkert ingen sammenheng, og det går jo vanligvis fint, men du er klar over at gravide ikke skal spise spekemat eller annet rått kjøtt? Du skrev at du hadde spist fenalår, så derfor tenkte jeg at jeg skulle nevne det. Noen velger jo å spise og drikke det gravide anbefales å unngå, men det virker kanskje som om du ikke visste dette.

Her kan du lese mer om hva gravide burde unngå:

http://matportalen.no/Emner/Gravide

Jeg håper du føler deg bedre snart!

Skrevet

Jo - jeg vet det, men snek meg til en liten bit. Nå angrer jeg som bare det, og tenker om det er derfor jeg er i dårlig form. Skal hvertfall holde meg langt unna sånt fra nå av, for bare å tenke på det er fælt.

Skrevet

For å være helt ærlig er de fleste her inne hysteriske om det.

Noen føler seg slappe, kvalme og bare må sove mye. Som er helt normalt!

Så har du de som ikke har noen eller få symptomer, som er redd for at noe er galt.

Hehe.. Tror det varierer sååå utrolig mye. Er selv i uke 13, og ble ikke litt dårlig engang før jeg var 10 uker

Skrevet

Jeg har vært slapp og kvalm siden uke 5 jeg. Begynte å kaste opp for 4 uker siden, og har holdt det gående. Kan ikke røre meg uten å kaste opp, og gjør jeg noe når jeg føler meg i fin form blir jeg skjelven og får hjertebank... Det kommer helt sikkert ikke pga den lille biten med fenalår, men pga at du er gravid.. :)

Jeg ble lagt inn på sykehuset pga uttørking til slutt, så vær litt obs da.. Hvis du begynner å få sår på leppene, bli mørk/svart under øya... Jeg synes ikke det er morsomt å være gravid i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...