Gå til innhold

Oisann...lilletroll snur seg over til magen om nattan!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-)

Her har lillemann begynt å snu seg over på magen i løpet av nattan...han er 7,5mnd nå. Som regel gråter han når han blir sliten av å holde hodet oppe, men gikk inn til han i natt, og da lå han på magen med hodet vendt mot den ene siden...

Flere av venninnende mine som har tatt sele eller sånne poser på de små...syns det er å gå litt langt jeg da...de har jo god kontroll over kroppen nå, og blir vel ikke liggende med nesa i madrassen uten å gjøre noe nå!!!

Har jo det verste ordet som fins i bakhodet: " krybbedød!!"

Hva er deres erfaringer og hva har dere gjort i fohold til dette??

Gjest eelis+kian
Skrevet

Gutten min snur seg også over på magen når han sover. Jeg snakket med hs om det, om hun sa at når de er så store at de snur seg selv, skal man bare la dem sove på magen. Min er i hvert fall magesover, hvis jeg prøver å snu han over på rygg, er han veldig rask med å rulle over på magen igjen ;-)

Skrevet

Min ligger på sida når han sover. Jeg tror det ville blitt noen mislykkede forsøk dersom jeg iherdig skulle fått han over på ryggen hver gang han snudde seg til sida.. Nok en søvnløs natt.. :-/

Skrevet

Er og bekymret for at de skal sove på magen, har pustealarm fra babysense da, det hjelper litt på paranoiaen, men må fortsatt snu lillejenta om æ ser ho ligger sånn. hu våkner heldigvis ikke da..

Skrevet

Sånn er det her også, men lille pirat står på alle fire og roper. Hun roer seg ikke og sovner. Så vi må inn å snu henne 20 ganger hver kveld. Hun er ikke så ivrig på å snu seg på dagsduppene enda, merkelig nok. Men det kommer nok det også.

Jeg skal iallefall sjekke ut nattposer med sæler, for dette kan vi ikke holde på med stor lenger. I går kveld våknet hun faktisk etter å ha sovet en god time og var våken i over 1,5 time, stadig på alle fire. Hun roa seg ikke og snudde seg rundt hele tiden.

Skrevet

Ja, lillemann her og roa seg ikke når han har kommet seg rundt på magen, men tenkte det går seg til når han finner ut at han kan legge seg ned og snu hodet til siden...så i går jobba jeg iherdig hver gang han gråt..la armene hans ned sammen med hodet til siden. Våkna etter 15-30min og jeg gjorde det samme, og jammen i dag sovna han av seg selv, på magen med hodet til siden :-) <3 <3 <3 Er vel noe de må lære ved at vi viser de, det funka her hvertfall :-D Er jo så slitsomt med så mye våkenperioder nå som man er vane med 1-2 pr natt..

Lykke til hvertfall jenter :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...