Lille diamant Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Var på sykehuset for å sjekke at alt var iorden etter spontanaborten jeg har hatt, og det var en mannlig lege der idag. Han mente at det ikkje var noe vits med utredning så tidlig etter den 3. spontanaborten min, så vi kunne vente noen mnd med å prøve og så begynne på an igjen! Han sa videre at de sjelden kunne gi noe behandling for habituell abort, og at det derfor bare var til å prøve til man fikk det til...(!) så måtte nesten krangle meg til å få komme til utredningstimen som jeg allerede har fått. Og da virket det som han ble sur, for han bare sa at vi var ferdig og at jeg kunne gå At det går an å være så kald og ufølsom! Sykepleieren må ha følt det samme, for hun begynte å trøste meg etter at han hadde gått og sa at det kom til å bli vår tur selv om det var mye motgang nå for en omtenksom dame. Var forresten hun samme som var der første gangen jeg mistet, så hun husket meg igjen. For en dag sier jeg bare...
Kira - Gravid! Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Nei, fy søren, at det går ann.. Enkelte mennesker skulle ikke hatt lov å jobbe i helsevesenet når de er så uten sosiale antenner og medfølelse. Sender deg en klem og krysser fingrene for at du får den hjelpen du ønsker.
Lille diamant Skrevet 23. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2010 Takk for det Kira Har vel aldri følt meg mer mislykket i mitt liv...følte som om han bare mente vi fikk prøve mer og gikk det ikkje så var det lite de kunne gjøre. Men vet jo at mange får behandlig for ulike ting som kan være årsaken bak gjentatte aborter, så kjente jeg ble sintere og sintere der jeg satt. Han tok jo motet ifra meg,og var mest opptatt av hva statestikkene sa om min diagnose. Får håpe det ikke blir han som skal utrede meg! Hvordan gikk det hos legen Kira, for du har vært der nå??
Kira - Gravid! Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Ja, jeg hadde vel nesten samme opplevelse som deg i dag.. Kan sjekke det i tråden min om legetimen.. Så du har min dypeste medfølelse. Og jeg er skikkelig skuffa over hva slags folk som får lov å jobbe i helsevesenet. Vi får bare blåse i dem og stå på vidre. Forlang en annen hvis du får han som utreder. Det har du da for søren krav på. En som du kan føle tillitt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå