Uro4 Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 har dere regler på hvor mange det er på av gangen og evnt. hvilke andre regler har dere?? Hilsen frustrert trampoline mamma :-))
Hufsla Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 mine to får lov til å hoppe sammen, men de får under ingen omstendigheter lov til å ha med ball på trampolina.
Bulikuli Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Hvorfor får de ikke ha med ball på trampolina? Kanskje litt dumt spm men....
lure Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 -max 2 stk på tramplina av gangen -ingen hopping når den er våt -ingen leke ting -overdrevent hyling er ikke nødvendig, greit og ha det gøy men hele nabolaget trenger ikke høre det. -kl 1900 er den stengt med mindre vi har selskap og sitter ute Frøkna er 6 år og de reglene er helt greie. Aldrig noe tull.
Hufsla Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 jeg er redd de skal hoppe på ballen slik at de lander forkjært. De kan lande med ryggen på ballen bl.a... Jeg syns det virker skummelt jeg... Men jeg vet jo også at det kan være skummelt med to på trampolina samtidig, men likevel ikke så skummelt.
Uro4 Skrevet 24. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2010 jeg har sdagt max 3 jeg da....men i går var det plutselig 5 stk på :-( Hun får lov å ha baller på... Satte opp trampolina i går, og lurte på om jeg var streng når jeg sa max 3....
lille sprelle Skrevet 24. april 2010 #7 Skrevet 24. april 2010 3 høres lurt ut - jeg tenker det er greit å vurdere størrelsen på barna også..... Er det stor forskjell på størrelsen, må man passe på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå