Gå til innhold

Bursdag for STORE barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemstilling:

Datter på 21 år. Vil ha bursdag med familien (foreldre, søsken, besteforeldre og tante)

Flyttet hjemmenifra, men ønsket å ha bursdagen hos oss. Greit pga plass etc.

Hadde dere da forventet at hun kom hjem i god tid til bursdagen for å hjelpe litt til? Feks lage en kake.

Eller hadde det vært greit at hun kom snublende hjem like før fordi hun hadde vært på byen dagen før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke koselig at dattra di faktisk vil feire med dere? Jeg hadde blitt kjempeglad til, og hadde forventet lite av henne siden hun også vil feire ute med venner.

Skrevet

Hvis dette er noe som HAR skjedd så tenker jeg at du som mor skulle avklart hvilke forventninger du hadde til hennes bidrag når dere sa ja til å ha festen hjemme hos dere.

Skrevet

Jeg synes selvsagt at det er hyggelig! Men jeg spurte om hun kunne komme litt før og hjelpe til, og det kunne hun altså ikke - for hun skulle sove lenge. Bursdagen starter kl 15. Selvsagt ingen stor ting, forventer kanskje bare litt mere deltagelse.

Skrevet

Oi. Her hadde jeg forventet at hun hadde dukket opp i meget god tid i forkant. Hun burde vasket hus, dekket på og vært med på å lage mat.

På hennes alder hadde jeg flyttet hjemmefra og jeg var den som inviterte min familie hjem til meg. Jeg gjorde alt selv. Skulle jeg ha feiret hjemme hos mine foreldre hadde jeg ikke forventet annet enn at jeg hadde måtte lage til alt selv.

Hun hørtes umåtelig bortsjemt ut, og jeg som mor hadde isåfall da sagt at da fikk festen være den eneste bursdagsgaven fra meg og faren hennes, om hun ikke hjalp til selv

Skrevet

Jeg ville skjemt henne bort på bursdagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...